Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády HU. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pobyt s domácími zvířaty není možný.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Rodiny se 3 a více dětmi si dostupnost musí ověřit telefonicky či e-mailem před zakoupením voucheru.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,chtěli bychom jet na konci února v době jarnich prazdnin.kdyz
ještě nebudou hranice otevřené,vrátíte peníze za voucher?děkuji
Albrechtova
Slevomat.cz
Dobrý den, Jitko, pokud si zakoupíte voucher na pobyt z této nabídky a
nastanou jakékoli komplikace kvůli koronavirové situaci, budeme vše
individuálně řešit dle aktuální situace. Pěkný den :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,chtěli bychom jet na konci února v době jarnich prazdnin.kdyz ještě nebudou hranice otevřené,vrátíte peníze za voucher?děkuji Albrechtova
Dobrý den, Jitko, pokud si zakoupíte voucher na pobyt z této nabídky a nastanou jakékoli komplikace kvůli koronavirové situaci, budeme vše individuálně řešit dle aktuální situace. Pěkný den :)