Rezervace a ověření volné kapacity na tel. číslech: +36–1/688–4900 nebo e‑mailem na adrese reservations.budapest@rezidorparkinn.com (anglicky, německy nebo maďarsky).
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném předstihu.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji pro vás zařídíme. Zašlete nám název hotelu, kód voucheru a požadovaný termín na pomoc@slevomat.cz
Upozornění: Ubytovací zařízení nevystavuje faktury.
Dítě do 2,9 let v dětské postýlce se snídaní: zdarma
Enter your stay with children already during the order: If you select the number and age of children during the order in the basket, the price for them will be calculated automatically.
Please note that if you enter the information about your stay with children in the note, you will pay for it on the spot. In this case it is also necessary to check the capacity of the hotel before purchasing the voucher.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
co se děje v případě, že např. v mém zimním termínu vláda opět
uzavře hranice a nebudu moci vycestovat? Voucher v tomto případě propadá,
nebo bude možná nějaká náhrada?
Díky :)
Pavel
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle, v případě, že nebude možné z tohoto důvodu
voucher využít, určitě vám nepropadne bez možnosti řešení :) Vždy se
snažíme vouchery prodloužit nebo se zákazníkem individuálně hledáme
řešení :) Určitě se nemusíte bát, že by voucher propadl :)
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
co se děje v případě, že např. v mém zimním termínu vláda opět uzavře hranice a nebudu moci vycestovat? Voucher v tomto případě propadá, nebo bude možná nějaká náhrada?
Díky :)
Pavel
Dobrý den, Pavle, v případě, že nebude možné z tohoto důvodu voucher využít, určitě vám nepropadne bez možnosti řešení :) Vždy se snažíme vouchery prodloužit nebo se zákazníkem individuálně hledáme řešení :) Určitě se nemusíte bát, že by voucher propadl :) Pěkný den