Požadovaný termín je nutné dohodnout před zakoupením voucherů, jinak nebude garantován. Po předběžné rezervaci zakupte voucher a zašlete jeho kód na e‑mailovou adresu hotelu pro závazné potvrzení.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
rezervace a dotazy na volné pokoje telefonicky denně 9.00 – 17.00 hodin nebo nonstop na email: info@hotelparkjeseniky.cz
Při nástupu na recepci je nutné uvést číslo voucheru nebo předložit voucher v papírové podobě.
V případě velmi nepříznivého počasí (vánice, kroupy, bouřka) není vstup do venkovního bazénu možný.
Do bazénu je neomezený vstup do 16:00, po 16:00 na časovou objednávku (provozní doba: 9:30–21:00).
Wellness a spa procedury jsou k dispozici od 11:00 do 21:00, masáže lze objednat při nástupu na recepci.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu
Děti: 1-2,9 let 100 Kč/noc: snídaně a bazény zdarma, resp. hotelový servis, bez nároku na lůžko.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobry vecer,prosim infozda je volny pokoj pro dva v terminu
4.-6.-7.7?Dekuji
Hotel Park*** Ostružná
Dobrý den, děkujeme za dotaz, ale tento termín je plně obsazen. Přejeme
hezký den!
Renata Valášková
Pěkný den, chtěli jsme jet se dvěma vnuky a nejde mi tam zadat druhé
dítě. Pobyt je jen pro jedno dítě? Děkuji za odpověď.
Hotel Park*** Ostružná
Dobrý den, druhé dítě se doplácí na místě se stejnými podmínkami.
Pokud ale chcete rodinný apartmán či čtyřlůžkový pokoj, e nutno ověřit
dostupnost na telefonu 777 870 857. Děkujeme za dotaz a přejeme
hezký den!
Hanka J.
Dobrý den, je přístup do pokojů bezbariérový?
Hotel Park*** Ostružná
Dobrý den, máme jediný pokoj bezbariérový na budově B. Děkujeme
mockrát za dotaz! Hezký den!
Simona Vitaskova
Dobrý den, můžeme si zarezervovat pobyt i na 3 dny, v letních
měsících? Děkuji
Hotel Park*** Ostružná
Dobrý den, děkujeme za dotaz, přes Slevomat je možné zakoupit pouze
pobyt na 4 noci. Hezký den!
Zdeňka Hlisnikovská
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na čas nástupu a čas
odjezdu. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Zdeňko, nástup je možný od 15 hodin a odjezd je do 10 hodin
:) Pěkný den
Iva Václavíková
Dobrý den,je možný červencový pobyt na týden? Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den Ivo :) my nabízíme přes léto pouze pobyt na 4 noci, kdy jde
o pobyty přes všední dny. Pokud chcete celý týden, můžete se domluvit
přímo s hotelem (info@hotelparkjeseniky.cz,
+420 777 870 857) nebo si vybrat jinou z našich nabídek. Pěkný den,
Lukáš :)
Tomáš
Dobrý den,máte ještě nejaké volné termíny ke konci srpna?A kolik se
platí za tříleté dítě?Je u Vás možnost obědu?Nebo je restaurace přes
de zavřená?Děkuji Tomáš
Hotel Park*** Ostružná
Dobrý den, volné pokoje na konci srpna jsou. Obědy jsou možné buď na
objednávku, nebo dle situace restaurace bude otevřena a můžete si vybírat.
Tříleté dítě hradí 620 Kč/1 noc s polopenzí a vstupy do bazénů.
Děkujeme mockrát za dotaz!
Jana Hrdá
Dobrý den, chci se zeptat, zda je možné tento pobyt v tomto ubytování
platit fakturou přes zaměstnavatele – čerpat si příspěvek z FKSP a jak
se postupuje. Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) Pokud máte možnost čerpat příspěvek od
zaměstnavatele, nejprve si vyberte nabídku a objednejte si voucher bez
termínu a jako způsob platby zvolte bankovní převod. Od nás vám na e-mail
přijdou platební údaje, které spolu s fakturačními pošlete na hotel.
Hotel vám vytvoří proforma fakturu a váš zaměstnavatel ji uhradí.
Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu vystaví, proto doporučuji nejprve
kontaktovat daný hotel. Krásný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer,prosim infozda je volny pokoj pro dva v terminu 4.-6.-7.7?Dekuji
Dobrý den, děkujeme za dotaz, ale tento termín je plně obsazen. Přejeme hezký den!