Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na tel. +421 44 553 55 55 nebo e‑mailem recepcia@bjornsonka.sk
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Jedno dítě do 9,9 let na přistýlce včetně stravování zdarma. Je ale potřeba zakoupit si pobyt v rodinném pokoji, protože v dvoulůžkovém pokoji není možnost přistýlky.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Zároveň by mě ještě zajímalo, zda by bylo možné přicestovat
s pejskem a za jakých podmínek? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Barboro, domácí zvířata jsou možné pouze po dohodě
s recepcí hotelu. Pěkný den
Barbora Halámková
Dobrý den,
na který den v týdnu zpravidla připadá slovenský večer? Nebo je to
nepravidelné?
Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den Barboro, děkuji Vám za dotaz. Bohužel je slovenský večer
nepravidelný. Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný den, Karel
Albert
Dobrý den,
vzhledem k současným opatřením jsem se chtěl zeptat, zda bude voucher
možno uplatnit i po udávaném datu 27. listopadu 2020 v případě, že
v té době nebude možno cestovat.
Děkuji
Eko-šport hotel Björnson***
Dobry den,
ano samozrejme po dohode umoznime cerpanie aj v r 2021.
Vlasta Korponaiová
Dobrý den přeji ještě mám dotaz zda přijímáte platbu v Kč pomocí
platby z FKSP
Slevomat.cz
Dobrý den, Vlasto, vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den
Vlasta Korponaiová
Dobrý den přeji dotaz zda lze hradit přes FKSP zaměstnavatele
Eko-šport hotel Björnson***
Dobry den,
ano samozrejme, je to mozne.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Zároveň by mě ještě zajímalo, zda by bylo možné přicestovat s pejskem a za jakých podmínek? Děkuji.
Dobrý den, Barboro, domácí zvířata jsou možné pouze po dohodě s recepcí hotelu. Pěkný den