Zakoupený voucher nelze stornovat ani refundovat, změnu termínu můžete nahlásit 1x po předchozí domluvě nejpozději 5 dní před odplutím, jinak voucher bez náhrady a v plné výši propadá.
Pokud se na rezervovaný termín nedostavíte, voucher propadá.
Voucher je přenosný, ale není vyměnitelný za peníze.
Krásný den. Koupila jsem 2 poukazy přišel jen jeden. Kam
mám volat?
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro :)
vouchery ihned po zaplacení odesíláme na email. Opravdu koukněte i do
složek Hromadné nebo Spam, zdali sem někam nezapadl. Vouchery posíláme
každý v samostatném emailu. Pokud máte na mysli dárkové balení, obraťte
se prosím na nás skrze náš kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt.
Pěkný den :)
Kopic vlastislav
Chci se zeptat jestli musime mit testy na covit .nebo musime mit rousky.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit, pro
rezervaci či ověření dostupnosti termínů prosím však vždy kontaktujte
přímo poskytovatele na tel. +420 725 933 730 či e-mailu plavbydresden@seznam.cz
:) Pěkný den
Lucie Plachá
Dobrý den, máte prosím místo ještě pro dvě osoby na tento pátek 7.8.?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Lucie, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit, pro
rezervaci či ověření dostupnosti termínů prosím však vždy kontaktujte
přímo poskytovatele na tel. +420 725 933 730 či e-mailu plavbydresden@seznam.cz
:) Pěkný den
Lenka Hrazdilová
Dobrý den, lze přistoupit na loď v Hřensku? A cena by zůstala
stejná?
Labská plavební společnost
Dobrý den, děkujeme za dotaz. Ano, na loď lze v Hřensku v 9:50
nastoupit a z lodi pak i při zpáteční cestě vystoupit. Cena lístku
zůstává stejná. Hezký den! Jana , LPS
Sona
Dobrý den, lze plavbu absolvovat s dítětem a kočárkem?
Labská plavební společnost
Dobrý den. Ditě na palubě i kočárek jsou samozřejmně možné.
Kočárek je samostatně zpoplatněn.
Děkujeme za dotaz a těšíme se na setkání na palubě našich lodí.
S pozdravem Martina z Labské plavební společnosti
Tereza
Dobrý den, ráda bych poukaz zakoupila kamarádce. Zde píšete, že se
plavba koná v červenci a srpnu denně, ale podle termínů plaveb na vašich
stránkách to tak není https://www.labskaplavebni.cz/terminy-plaveb –
myšleno plavba do Drážďan. Jak to tedy je? Jede se i mimo těchto
termínů? Děkuji, hezký den
Labská plavební společnost
Dobrý den. Aktualně volná kapacita plaveb je skutečně uvedena na našich
stránkach, tak jak správně uvádíte. Z důvodu
změn v rezervacích zakazníků dochází ke změnam reservačních kapacit a
proto uvadíme aktualní
volné termíny v naší sekci -termíny plaveb .
S pozdravem Martina z Labské plavbní společnosti
Jaroslava Vachová
Dobrý den,
kdy bude v nabídce plavba do Míšně, neradi bychom ji promeškali.
Případně – je možné plout do Děčína?
Zdravím
Labská plavební společnost
Dobrý den, postupně jsou uvaděny do provozu všechny lodní linky.
Aktualní přehled plaveb, který bude dale doplňován
naleznete na www.labskaplavebni.cz.
Momentální volný termín na plavbu do Míšně je 26.9,2020
Za Labskou plavební přeje pěkný den Martina
Ivanna Brynosh
Dobrý den, šlo by rovnou zarezervovat termín?
Slevomat.cz
Dobrý den, Ivanno, přímo zde v nabídce pod kolonkou Jak uplatnit je
uveden přesný postup jak provést rezervaci po zakoupení voucheru :)
Krásný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Krásný den. Koupila jsem 2 poukazy přišel jen jeden. Kam mám volat?
Dobrý den, Petro :)
vouchery ihned po zaplacení odesíláme na email. Opravdu koukněte i do složek Hromadné nebo Spam, zdali sem někam nezapadl. Vouchery posíláme každý v samostatném emailu. Pokud máte na mysli dárkové balení, obraťte se prosím na nás skrze náš kontaktní formulář https://www.slevomat.cz/kontakt.
Pěkný den :)