Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Odpočinkový pobyt v Beskydech: privátní wellness, valašská kuchyně a spousta výletů
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte na a e‑mailu info@hotel-sirakov.cz nebo na tel. +420 571 438 181 či +420 601 522 113. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 100-200 Kč/noc (100 Kč/noc pro vouchery zakoupené do 18.1.2024, 200 Kč/noc pro vouchery zakoupené 19.1.2024 a později. Vždy se hradí vratná kauce 500 Kč/pes)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám zamluveny voucher od 23.8.do 27.8.chci se jen ujistit že máte opravdu volno, děkuji moc za odpověď Jandikova.
Dobrý den, Moniko, pokud máte zakoupený voucher na konkrétní termín, nemusíte mít strach, v hotelu s vámi počítají :) Pěkný den
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli by bylo možné vystavit fakturu na zaměstnavatele. Děkuji
Dobrý den,
ano je to možné, pro jednoduší domluvu prosím kontaktujte přímo
recepci.
Štarha, Sirákov
Dobrý den, rádi bychom s manželem využili pobyt ve vašem hotelu a zajimalo by mě jaká je k vám dostupnost od vlakové či autobusové zastávky jelikož nevlastníme auto. Děkuji za odpověď
Dobrý den,
Nejlepší je dojet vlakem do Vsetína a z něj autobusem k nám na zastávku
Jasenná-Syrakov a z ní už jen 50m k nám.
Štarha
Zdravím,měla bych na Vás menší dotaz .. máte prosím v srpnu nějaké
volné termíny? Například od 17.8 do 20.8?
Děkuji za odpověď.
Hezký den.
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity hotelu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den,
bylo by možné k pobytu na 2 noci dokoupit ještě 1× privátní wellness?
A jak by se to potom platilo? Děkuji
Dobrý den,
Ano je to možné. Platba je možná na místě.
Štarha
Dobrý den ,měla bych zájem o dvouluzkovy pokoj s polopenzí ve dnech 6.7 az 10 .7. 2020 .Děkuji za odpověď Věra
Dobrý den,
termín je bohužel již obsazený.
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den,
chci se zeptat, zda je u vás možný pobyt s pejskem.
Děkuji za odpověď.
Marcela Kovaříková
Dobrý den,
Ano je to možné, ale tolerujeme jen vychované pejsky do velikostí po kolena.
Dogy, vlokodavy, ovčáky a podobné velké psi určitě ne. Prosíme
i o ohleduplnost vůči ostatním hostům, stalo se nám, že hosti nechali
pejska na pokoji a šli na snídani a pes zatím teskně vyl na pokoji a rušil
ráno ostatním hostům. Za psa je ještě poplatek 100 korun na den a
500 korun kauce na případné škody, v případě že je vše v pořádku
kauci samozřejmě vracíme.
Díky a s pozdravem,
Štarha
Dobrý den, máte pokoj pro 2 dospělé a 2 děti?
Děkuji
Dobrý den,
Ano máme,
S pozdravem,
Štarha
Dobrý den, mohu se zeptat kolik by stála jedna noc navíc pro 2 dospělé osoby. Děkuji Šatanová
Dobrý den,
Včetně polopenze by noc vyšla na 2× 700.
S pozdravem,
Štarha
DOBRÝ DEN
NEJDE ZAPLATIT KARTOU,JAK ZAPLATIT PŘEVODEM – ČÍSLO
Dobrý den, pane Holý, pokud si přejete platit bankovním převodem, je potřeba si vybrat voucher bez termínu a u platebních metod vybrat právě bankovní převod. Na vámi zadaný e-mailu vám poté přijdou vygenerované platební údaje. Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den jak je to prosím s příplatky za polopenze na os/den?
Děkuji
Dobrý den,
Příplatek za polopenzi na os/den je 230. Je možné uhradit na místě.
Štarha