Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na booking@vacationclub.pl nebo na tel. +48585858058. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Vratná kauce: 400 PLN/pobyt (blokováno na platební kartě)
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
2 děti do 3,9 let na lůžkách s rodiči bez stravy: v ceně voucheru
Dítě od 4 let se počítá jako dospělý.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, jsou nejaka omezeni co se tyka wellness?
Mielno Loft Apartments
Ahoj,
zóna Welness je otevřená a dostupná pro hosty. Jediným omezením, které
existuje, je to, že omezený počet hostů může zůstat v zóně kdykoli,
takže mohou existovat předplatné na konkrétní hodiny používání.
S pozdravem,
Edyta
Madla
Dobrý večer, jsou apartmány vybaveny i ručníkama? Děkuji. M.
Mielno Loft Apartments
Dobré ráno,
v apartmánech jsou ručníky a ložní prádlo pro každou osobu uvedenou
v rezervaci.
Hezký den.
S pozdravem,
Edyta
Kolja Shutko
Dobrý den, kolík stojí parkovací místo
Děkuji
Mielno Loft Apartments
Ahoj,
v blízkosti budovy, kde se nacházejí apartmány, je hlídané parkoviště,
které lze zakoupit za 25 PLN za den.
V případě dalších dotazů mě prosím kontaktujte.
S pozdravem,
Edyta
Aleš
Je parkování u apartmánů zdarma?
Mielno Loft Apartments
Dobré ráno,
Bohužel ne všechny byty mají přidělená parkovací místa, jich je jen
několik. V okolí se však nachází hlídané parkoviště, kde si můžete
po celou dobu pobytu zakoupit parkovací místo. Recepce na check-inu poskytne
informace o tomto parkovišti a dá vstupenky.
S pozdravem,
Edyta
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, jsou nejaka omezeni co se tyka wellness?
Ahoj,
zóna Welness je otevřená a dostupná pro hosty. Jediným omezením, které existuje, je to, že omezený počet hostů může zůstat v zóně kdykoli, takže mohou existovat předplatné na konkrétní hodiny používání.
S pozdravem,
Edyta