Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Prázdniny v italském zábavním parku
Hodnocení podniku Marek Malý - CA QUALITY TRAVEL
super
S CK byla příšerná domluva, zájezd se konal jen tak, tak. Už bych s nimi nejela.
park je velmi pekny, ale cela organizace zajezdu, autobus a vse kolem odjezdu byla jedna velka katastrofa a neprofesionalita ze strany CK.
zdravím,
chtěla bych napsat pár slov o této CK. Cestovala jsem již s několika CK, ale tohle se mi ani jednou nestalo. CK měla ve smlouvě, že pokyny k odjezdu dostaneme do 5 dnů. V pátek byl odjezd přičemž jsme si s kamarádkami říkali je pondělí tak jim dáme ještě čas do úterý, v úterý ale také nic nepřišlo tak jsme neváhali a zavolali. Celkem zpomalená paní/slečna vzala telefon požádala jsem ji o pokyny k odjezdu omlouvala se, že mají „organizační problémy“ a do středy pokyny určitě pošlou. Ve středu zase nepřišly tak voláme každá z nás (4 holky) a pokaždé paní měla jinou výmluvu – že teprve zajišťují autobus, majitel je ještě v Itálii a že máme ještě vydržet atd…, že do čtvrtka do 6h pokyny budeme určitě 100% mít. Ve čtvrtek v 6h jsme ani jedna z nás na mailu žádné pokyny neměli a už jsme si říkali „ je to nějaké divné“. V 10h ve čtvrtek přišel mail, v pátek ( mimochodem v den odjezdu) v ranních hodinách pokyny určitě obdržíme, ale místo v ranních hodinách v 11h přišel mail s tím že se zájezd kvůli špatnému počasí ruší. Ihned jsme se koukali na vebkameru (Itálie Gardaland), na které svítilo slunce a na další den hlásili 30°C, opět jsme neváhali a zavolali do CK a nechali si k telefonu dát přímo majitele. Byly jsme naštvané, vyptávali se proč se zájezd ruší a jak to můžou vůbec udělat s tím že to udáme policii. PO 5 minutách od telefonátu přišel další mail s tím, že mail, který ruší náš zájezd do Gardalandu neměl být pro nás. Znovu jsme volali protože nám přišlo, že z nás dělají srandu, že tohle snad opravdu není pravda a majitel nám na to řekl jen to, že pokyny už odesílají. Ano pokyny přišly kolem 11:30 v pátek a odjezd z Olomouce byl 18:50. Naprosto nepochopitelné aby mi někdo posílal pár hodin před odjezdem pokyny. Odmítly jsme s touto CK někam jet a udělali jsme dobře. Po uskutečnění zájezdu nám paní, která se zájezdu zúčastnila psala, že to byla jedna velká katastrofa. Ck slibovala za omluvu cestovní úrazové pojištění a vstup do sealife ZDARMA, v autobusu tvrdili, že smlouvu o cestovním úrazovém pojištění „zapoměli“ v kanceláři CK. Se vstupenkou do sealife je vyhodili prý to vůbec není platná vstupenka. Sraz u autobusu byl 22:30, a protože byl hrozný liják účastníci zájezdu šli k autobusu o hodinu dříve. Řidiči autobusu je vyhodili s tím, že jsou tu o hodinu dříve pak jim nechali zapnou klimatizaci, takže zmrzlí vyčerpaní a zcela znechucení dojeli do brna o 10min později než byl odjezd autobusů student agency, který je měl dopravit na místo svého bydliště. Pro mě tohle naprostá hrůza, nikdy jsem se s takovým jednáním k zákazníkům nesetkala s touto Ck už bych nikam nejela. Zažádali jsme o vrácení peněz a doufáme, že je opravdu dostaneme zpět. Obávám se však, že dopadneme jak psali ostatní v recenzích: peníze už jsme nikdy neviděli.
Gardaland jako takový byl skvělý, ale cestovní kancelář Quality travel byla otřesná a neprofesionální .. organizace byla hrozná, do parku jsme dojeli s velkým zpožděním a to nemluvím o autobusech typu karosa s drzými řidiči.
Příšerná organizace ze strany cestovní agentury!!! nikdy víc s touto pochybnou společností!!
vyborny
Gardaland sám o sobě je naprosto úžasný a rozhodně nikoho ničím nezklame, mně pouze velmi nevyhovoval přístup českých zprostředkovatelů.
Nebyly dodrženy smluvené pokyny, jako například, že informace o odjezdu účastníci měli obdržet nejpozději 5 dnů před odjezdem. My jsme je e‑mailem dostali večer den před odjezdem, což nám způsobilo závažné komplikace s dopravou na naše nástupní místo. Co jsme ale mohli čekat, už samotné zpracování smlouvy s pravopisnými chybami a velmi neprofesionální úpravou podle rysů obchodní korespondence.
Autobus tedy nakonec přijel s 20ti minutovým zpožděním, na nijak neoznačené nástupiště, které jsme měli problém najít.
Cesta nebyla nijak příjemná. Cestovní kancelář by měla přemýšlet o řazení lidí do autobusu i podle toho, zda jsou kuřáci, nebo ne. S každou zastávkou se prohluboval nepříjemný zápach cigaret, který nás nekuřáky velmi otravuje, při dvanácti hodinové cestě v uzavřeném prostoru.
Ničím nepřispělo ani neprofesionální vystupování řidičů, kteří s námi mladšími lidmi jednali spíše jako s kamarády z hodpody, než-li se zákazníky společnosti, která je zaměstnává. Vytknula bych ale především filmy, které pouštěli. Autobus byl plný mladých lidí kolem 20 let a byly nám poštěny filmy, na kterých vyrůstali -div ne- naši prarodiče. Kvalitu spánku vlastně ani zhodnotit nemůžeme, protože kvůli hlasitosti filmů se nám nepodařilo usnout a tudíž jsme do Gardalandu přijeli úplně vyčerpaní, unavení a otrávení.
Dále bych měla několik konkrétních připomínek, ale to jsou mé osobní dojmy, tudíž je s Vámi sdílet nebudu.
Stručně řečeno, kdyby dopravu zjišťovala společnost s profesionálnějším přístupem, nebylo by co vytknout.
S pozdravem
Martina Lisková
Gardaland se nam libil
Fronty se nam nelibily – 30–40 min na kazdou atrakci
Maximální spokojenost. Pracovníci cestovní agentury byli velice příjemní, zodpovědní. Určitě tento zájezd zopakujeme