Dobrý den, zakoupila jsem 2 poukazy na Ústecký slevomat 3km maraton, ale
vzhledem k dituaci, která nastává se chci zeptat jak To bude řešené pokud
stát akce zakáže. Vím že je ještě brzy sena takové věci ptát ale kdyby
došlo k nejhoršímu ať vím. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Olgo :) pokud by k něčemu takovému došlo, nebojte. Budeme
dělat vše, aby vouchery nepropadly bez náhrady a vy jste je buď mohla
využít později nebo se domluvíme na jiném řešení.
Pěkný den :)
Gabriela Najmanová
Dobrý den, koupila jsem si voucher a zaplatila přes Twisto ale bohužel mi
při registraci nejde vložit kód. Píše mi to stále, že slevový kód není
platný. V run touru mi řekli, že to není chyba na jejich straně :(.
Můžete mi prosím poradit jak tedyna to? děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Gabrielo, prosím, abyste se obrátila nejlépe na naši
zákaznickou linku na tel. +420 222 745 354, kde se s Vámi naši kolegové
pokusí problém vyřešit. Hezký den, Gabriela.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, zakoupila jsem 2 poukazy na Ústecký slevomat 3km maraton, ale vzhledem k dituaci, která nastává se chci zeptat jak To bude řešené pokud stát akce zakáže. Vím že je ještě brzy sena takové věci ptát ale kdyby došlo k nejhoršímu ať vím. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Olgo :) pokud by k něčemu takovému došlo, nebojte. Budeme dělat vše, aby vouchery nepropadly bez náhrady a vy jste je buď mohla využít později nebo se domluvíme na jiném řešení.
Pěkný den :)