
Termín
V období do 20. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 10 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Pobyt pro zvolený počet osob ve vybraném typu pokoje
Strava: Polopenze
- Formou bohatých bufetových stolů pro zvolený počet osob
Wellness
- Denně 2hodinový vstup do wellness centra Forest Garden pro zvolený počet osob (vstup neplatí v den odjezdu)
- 4 různé sauny a tepidárium
- Jacuzzi a masážní sprchy
Ostatní služby
- Liptov Region karta a Go Pass karta s množstvím slev v okolí Liptova, Nízkých a Vysokých Tater
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher je možné využít přes týden (od neděle do pátku).
Voucher nelze využít v období Velikonoc (14.–19. 4. 2022).
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je vhodné ověřit dostupnost ve vámi vybraném termínu na e‑mailu reservation@viajasna.sk nebo tel. +421 44 5591611 či. +421 904 318 042. Pomocí stejného kontaktu poté proveďte rezervaci.
- Upozornění:
- Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10m od hlavní budovy.
- Rodinné pokoje nebo apartmány se přidělují vzhledem k jejich aktuální dostupnosti. Apartmán na rozdíl od rodinného pokoje disponuje kuchyňkou. V případě, že máte zájem o apartmá, jeho dostupnost je třeba si předem ověřit přímo na recepci.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Upozornění: Děti do 15 let mohou navštívit wellness jen do 18:00
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc, povoleni pouze v některých typech pokojů. (Pouze po dohodě s recepcí – povoleno je jen malé plemeno a pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 20. 12. 2020 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 10 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Pobyt pro zvolený počet osob ve vybraném typu pokoje
Strava: Polopenze
- Formou bohatých bufetových stolů pro zvolený počet osob
Wellness
- Denně 2hodinový vstup do wellness centra Forest Garden pro zvolený počet osob (vstup neplatí v den odjezdu)
- 4 různé sauny a tepidárium
- Jacuzzi a masážní sprchy
- 1× 25 min. klasická masáž pro 2 osoby
Ostatní služby
- Liptov Region karta a Go Pass karta s množstvím slev v okolí Liptova, Nízkých a Vysokých Tater
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher je možné využít přes týden (od neděle do pátku).
- Voucher nelze využít k pobytu během Velikonoc 10.–13. 4. 2020.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je vhodné ověřit dostupnost ve vámi vybraném termínu na e‑mailu reservation@viajasna.sk nebo tel. +421 44 5591611 či. +421 904 318 042. Pomocí stejného kontaktu poté proveďte rezervaci.
- Upozornění:
- Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10m od hlavní budovy.
- Rodinné pokoje nebo apartmány se přidělují vzhledem k jejich aktuální dostupnosti. Apartmán na rozdíl od rodinného pokoje disponuje kuchyňkou. V případě, že máte zájem o apartmá, jeho dostupnost je třeba si předem ověřit přímo na recepci.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Upozornění: Děti do 15 let mohou navštívit wellness jen do 18:00
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc, povoleni pouze v některých typech pokojů. (Pouze po dohodě s recepcí – povoleno je jen malé plemeno a pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 20. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 10 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Pobyt pro zvolený počet osob ve vybraném typu pokoje
Strava: Polopenze
- Formou bohatých bufetových stolů pro zvolený počet osob
Wellness
- Denně 2hodinový vstup do wellness centra Forest Garden pro zvolený počet osob (vstup neplatí v den odjezdu)
- 4 různé sauny a tepidárium
- Jacuzzi a masážní sprchy
Ostatní služby
- Liptov Region karta a Go Pass karta s množstvím slev v okolí Liptova, Nízkých a Vysokých Tater
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít v období Velikonoc (14.–19. 4. 2022).
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je vhodné ověřit dostupnost ve vámi vybraném termínu na e‑mailu reservation@viajasna.sk nebo tel. +421 44 5591611 či. +421 904 318 042. Pomocí stejného kontaktu poté proveďte rezervaci.
- Upozornění:
- Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10m od hlavní budovy.
- Rodinné pokoje nebo apartmány se přidělují vzhledem k jejich aktuální dostupnosti. Apartmán na rozdíl od rodinného pokoje disponuje kuchyňkou. V případě, že máte zájem o apartmá, jeho dostupnost je třeba si předem ověřit přímo na recepci.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Upozornění: Děti do 15 let mohou navštívit wellness jen do 18:00
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc, povoleni pouze v některých typech pokojů. (Pouze po dohodě s recepcí – povoleno je jen malé plemeno a pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Termín
V období do 20. 12. 2022 podle dostupných kapacit. Termín si rezervujete sami.
Změna rezervace zdarma
Rezervaci si můžete zdarma změnit 10 dní před začátkem pobytu.
Ubytování
- Pobyt pro zvolený počet osob ve vybraném typu pokoje
Strava: Polopenze
- Formou bohatých bufetových stolů pro zvolený počet osob
Wellness
- Denně 2hodinový vstup do wellness centra Forest Garden pro zvolený počet osob (vstup neplatí v den odjezdu)
- 4 různé sauny a tepidárium
- Jacuzzi a masážní sprchy
- 1× 25min. klasická masáž pro 2 osoby
Ostatní služby
- Liptov Region karta a Go Pass karta s množstvím slev v okolí Liptova, Nízkých a Vysokých Tater
Parkování zdarma
Wi-Fi zdarma
Omezení
- Voucher nelze využít v období Velikonoc (14.–19. 4. 2022).
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je vhodné ověřit dostupnost ve vámi vybraném termínu na e‑mailu reservation@viajasna.sk nebo tel. +421 44 5591611 či. +421 904 318 042. Pomocí stejného kontaktu poté proveďte rezervaci.
- Upozornění:
- Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10m od hlavní budovy.
- Rodinné pokoje nebo apartmány se přidělují vzhledem k jejich aktuální dostupnosti. Apartmán na rozdíl od rodinného pokoje disponuje kuchyňkou. V případě, že máte zájem o apartmá, jeho dostupnost je třeba si předem ověřit přímo na recepci.
Příplatek za děti či jiné další osoby v pokoji se vypočítá automaticky během rezervace dle vašeho zadání.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Upozornění: Děti do 15 let mohou navštívit wellness jen do 18:00
- Ubytování nabízí dětské postýlky za příplatek. Cena je 5 €/noc. Při rezervaci termínu si potvrďte jejich dostupnost.
- Ubytovací poplatek se platí přímo na místě v lokální měně, a to ve výši 1,50 € / osoba / noc.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc, povoleni pouze v některých typech pokojů. (Pouze po dohodě s recepcí – povoleno je jen malé plemeno a pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
- Wi‑Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v „Moje nákupy“. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dovolená? Jasně! Kde? V Jasné!
Přijeďte si vyčistit hlavu do Nízkých Tater – užijete si wellness, polopenzi, nádherné hory a spoustu dalších zážitků. Bydlet bude v apartmánovém domě Via Jasná**** na okraji Liptovského Mikuláše jen kousek od „Liptovského moře“, jak je nazývaná vodní nádrž Liptovská Mara. Hotel je skvělým výchozím bodem pro různé výlety, které můžete zakončit rozmazlováním ve wellness.
Tip: Dorazit můžete v různých termínech až do 31. 8. Co takhle udělat si plán na letní prázdniny?
Hotel má velmi dobré hodnocení od ostatních zákazníků, kteří si pochvalují jak ubytování, tak i příjemný personál a stravu: „Příjemná obsluha, krásně upravený pokoj, výborné jídlo s velkým výběrem jak při snídani, tak i večeři – při večeři byl výběr z 6 teplých jídel z toho 5 normálních a jedno sladké.“ (Daniel, 14. 7. 2019)
Každý den na výlet i do wellness!
Pokud se rozhodnete alespoň na chvíli vytáhnout paty z wellness centra, určitě nebudete litovat. Každé ráno se posilníte snídaní z bohatého bufetového stolu a pak hurá za zábavou. Za příznivého počasí se můžete svézt na horské káře z vrcholu Chopku - třetího nejvyššího vrchu Nízkých Tater, nebo s dětmi zamířit do drakoparku.Díky slevovým kartám Liptov Card a Go Pass, které máte v ceně balíčku, budete mít mnoho aktivit výhodnějších. V ceně balíčku máte vždy každodenní dvouhodinové vstupy do wellness centra Forest Garden, kde si oddychnete v saunách, tepidáriu i v některé ze dvou jacuzzi místností.
„Vše bylo v naprostém pořádku, domluva bez problémů. Pokoj čistý, uklizený, voňavý. Kladně hodnotíme rozdělení časů wellness pro děti a bez dětí. Byli jsme moc spokojeni, super relax!“ (B., 24. 6. 2019)
Stylově zařízené pokoje
Pokud vyrážíte s partnerem, budete ubytováni ve dvoulůžkovém pokoji se satelitní televizí a vlastní koupelnou se sprchou. Jedete v rodinném počtu? Těšte se na větší pokoj Superior (ve vedlejší budově), který disponuje 2 postelemi a rozkládací pohovkou, nebo se ubytujte rovnou v apartmánu či rodinném pokoji (dle kapacit v hlavní nebo vedlejší budově).
„Perfektní ubytování, milý personál. Pestrý výběr jídel, příjemné wellness.“ (David, 18. 7. 2019)
Zábava pro děti i dospělé
Pokud s sebou vezmete i své ratolesti, očka se jim rozzáří při hře v samostatné místnosti plné hraček, kde kromě bezpečné hry mohou sledovat i filmy. K dispozici mají venkovní hřiště, kde si mohou užívat čerstvý vzduch tatranské přírody. Starší děti a dospěláci mají k dispozici dva profesionální kulečníkové a dva pingpongové stoly v tiché části budovy, kde se mohou bavit do pozdních večerních hodin.