Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
posílala jsem e-mail s informacemi a kódem zakoupeného voucheru jak na
adresu janeckova@rodoklan.cz,
tak juraskova@rodoklan.cz,
ale v obou případech se mi vrátil e-mail zpátky s tím, že adresy
neexistují. Bohužel nešlo zprávu odeslat, protože se nepodařilo zjistit
emailový server příjemce. Jak jinak Vás mohu kontaktovat, prosím?
Děkuji.
Dobrý den, napište mi prosím na adresu janeckova.r@gmail.com. Děkuji.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, když chci zpracovat rodokmen mojí
matky, aby tam byli zaznamenáni předkové jejích obou rodičů, tak si
objednám rodokmen mateřské linie a ona bude počáteční bod, od kterého se
bude vše odvíjet? Je to dárek pro ní, tak abych to správně pochopila.
Děkuji
Dobrý den, pokud chcete předky od obou rodičů – tedy linie dvou příjmení, je zapotřebí zakoupit dva vouchery.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pokud bych chtěla rodokmen například po mamince, stačí data narození její a jejích rodičů? Děkuji.
Dobrý den, ano tato data pro začátek stačí. Pokud by bylo potřeba doplnit další, domluvíme se společně, kde a jak je získat.