Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Polské Krkonoše pro pár i rodinu: polopenze i parádní wellness se saunami a aquaparkem ve 4* resortu
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky.
- 1 dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc
- Pro malé hosty tu mají hřiště a dvě herny
- Na recepci si můžete půjčit vaničku, cestovní postýlku a jídelní židličku
- Domácí mazlíčci: 30 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
hello, we are 2 adults and 2 children ( 8 and 14 ). Is there some possibility for accomodation (whole family in 1 room or apartment). From date 27.9. to date 29.9. . Thank you. I.M.
Dear Madam,
we have the option of accommodating 4 people in the Deluxe apartment and we
have available apartments in the selected period.
If you have already purchased a voucher, please send its number along with the
number of people and the date to the e-mail rezerwacja@blue-mountain-resort.pl
Best regards,
Daniel Łyjak
Dobrý den, jsme 2 dospělí a 3 děti ( 10,9,7,let) rádi bycho na 4 až 5 nocí prosím o cenu. Nejde nám dát do kalkulace více než 2děti.
Dobrý den Julie, děkuji Vám za dotaz. Ohledně kalkulace pobytu nad rámec
voucheru, kontaktujte, prosím, poskytovatele. Přikládám kontakt: rezerwacja@blue-mountain-resort.pl,
+48 75 619 93 99
Pěkný den
Dobry den,mam zajem o dovolenou v terminu 1.9–6.9.Tento termin mi nelze zadat cely,lze tedy koupit 2× voucher od 1.9–4.9 a 4.9–6.9??Ale abychom se z pokoje nemuseli stehovat.dekuji
Dzień dobry,
jak najbardziej można dokonać rezerwacji 2 voucherów, tylko wtedy poprosimy
o informację że drugi voucher będzie kontynuacją pobytu, wówczas nie
będzie trzeba opuszczać apartamentu.
Z poważaniem,
Daniel Łyjak
Dobry den, je mozne jet na tento pobyt Bez nutnosti potvrzeni o negativnim testu na koronavir? Slezske vojvodstvi Melo nejake omezeni. Dekuji
Dzień dobry,
Nie ma konieczności okazywania negatywnego wyniku testu.
Pozdrawiam
Magdalena Bęben
Dobrý den, smí se už tedy normálně na dovolenou do Polska bez nějakých omezení? Viz. třeba tady do Krkonoš. Děkuji
Dzień dobry,
Aktualnie nie ma żadnych ograniczeń co do przyjazdu.
Proszę jednak śledzić informacje.
Pozdrawiam
Magdalena Bęben
Hello,
we are 2 adults and 2 children (7 and 10). Is there some possibility for
accomodation (whole family in 1 room or apartment).
Thank you!
Hello, yes it´s possible. The second children will be added after your reservation here with the individulal prize. You just have to arrange that directly with the hotel. Have a nice day
Hello, I would like buy voucher from 4.9., but it didnt click on this day. Thanks for help. Gabriela
Dobrý den Gabrielo, pokud v online rezervačním kalendáři nelze kliknout na Vámi požadovaný datum nástupu na pobyt, termín je zabraný. :) Lze vybrat jiný termín. Přeji Vám krásný den, Karel
Hi,
I didn´t buy the voucher, beause I can´t buy it for 2 Adults + 2 Kinder
(7 and 8 years)
Thanks
Eliska
Dear Eliska
You have to buy voucher for two person and we add children to the reservation at
individual prices.
Dear all,
we are family with 2 kids-7 and 8 year. Unfortunately we can't book it with
this option.
Do you have any advice? Thanks
Eliska
Dear Eliska,
Could You give me a voucher number?
Dobry den, je prosim zlozenie ludi fixne dane ? Sme 2 dospeli a 2 deti (5 let). Dakujem.
Szanowny Panie,
Prosimy sprecyzować pytanie lub napisać je p angielsku.
Pozdrawiam,
Kamil Razowski
Dear Kamil,
we are family of 2 adults + 2 girls (both 5 years old). Is it possible to
come from 20th until 24th July on the adult voucher, please ?
Thank you.
Best, Michal
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, funguje wellnes i uvnitř nebo je omezené? Děkuji Renáta
Dzień dobry,
aktualnie aquapark jest dostępny tylko dla naszych gości.
Z poważaniem,
Daniel Łyjak