Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená v lesích Českého Švýcarska: pobyt s polopenzí v apartmánech či pokojích horské chaty
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Děti bez nároku na lůžko nemají v ceně ani stravu, můžete ji pro ně připlatit.
- Možnost zapůjčení dětské postýlky.
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, byl by ještě možný nějaký termín ve všední dny první
3 týdny v červenci do apartmánu s vlastním soc. zařízením?
Děkuji Schwarzerová
Dobrý den Lenko, omlouváme se, ale díky vzniklé situaci ohledně Penzionu Tokáň, není možné aktuálně zařídit pobyt. Děkujeme za pochopení. Hezký den
Dobrý den,
pokud by byl pokoj pro dva, chtěla jsem zeptat zdali je možnost oddělených
postelí. Na obrázku jsem viděla pouze manželské postele. A je nutno vždy
objednat i termín? Jelikož to chci dát jako dárek tak opravdu nevím jaký
termín by se dané osobě hodil abych nemusela prozradit překvapení.
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Lenko :) ano, na penzionu by měla být možnost oddělených postelí po předchozí domluvě. Bohužel u této nabídky je nutné zakoupit voucher na určitý termín. Je zde ale možnost termín změnit po dohodě s recepcí, jak se píše ve storno podmínkách. Vouchery bez termínu zde nenabízíme. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, je možná veganská a nebo aspoň vegetariánská strava? Děkuji
Dobrý den Kateřino, omlouváme se, ale nepodařilo se mi pro Vás získat tuto odpověď vzhledem k aktuální situaci, kterou penzion postihl. Děkuji za pochopení a přeji Vám krásný den, Karel
Dobrý den, je možné si u Vás zaplatit pobyt na 7 dní pro 2 dospělé a 2 děti.Dějuji
Dobrý den, Aleno, v rámci této nabídky je možné si objednat pobyt maximálně na 5 dní. V případě individuální poptávky můžete kontaktovat přímo penzion. Pěkný den
dobrý den, prosila by jsem o odpověd, zda barvy v tabulce při obsazeném datumu jsou bílé, nebo modré.....nejde mi to zarezervovat …děkuji za odpověd
Dobrý den, Vlasto :) volné termín jsou podbarvené modře, kdy za den příjezdu lze zvolit dny v kroužku s tmavší barvou. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, mohou k Vám i zvířata? Mám fenku a nevím zda ji můžu vzít sebou
Dobrý den, Jano, v nabídce v sekci Příplatky uvádíme informace k doplatkům za zvířata. Domácí zvířata: 150 Kč / noc. Takže fenku můžete vzít s sebou. Pěkný den
Dobrý večer je možné zaplatit převodem skáče mi to pouze na kartu a nemohu sní platit vše už jsem měla vypsané i termín a teď nemohu provést platbu 😔
Dobrý den, Vlaďko :) při koupi voucheru na konkrétní termín je nutné, abychom peníze dostali ihned kvůli udržení aktuálnosti rezervačních kalendářů. Proto je možná platba pouze kartou případně skrze společnost Twisto. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,je možný pobyt 17.8–19.8 2020 nejde navolit termín děkuji Škopová
Dobrý den, Iveto :) ve Vámi zvolený termín je možná bohužel jen varianta pokoje se společným sociálním zařízením. Pokud termín není podbarvený modře je již bohužel obsazen. Pěkný den, Lukáš :)
Promiňte že ještě jednou otravují ale jak je náročný se k vám dostat z Prahy když nejsme mobilní chtěli bychom si u vás objednat v červenci ubytování ale nevíme jestli se k vám dostaneme
Dobrý den, Roberte :) bohužel dostupnost veřejnou dopravou není ideální a od zastávky by Vás čekala ještě pěkná cesta po svých. Samozřejmě lze si domluvit taxík, případně zkuste kontaktovat přímo hotel (penzion@tokan.cz, +420 607 936 394) a domluvit si možnost odvozu. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli je u vás možné o zapůjčení kol nebo si musíme přivézt své a také jelikož nemáme vlastní dopravu jak je obtížné se k vám dostat dopravou nebo po vlastních děkuji
Dobrý den ano máme k zapůjčení elektrokola, vzhledem k náročnému terénu je to fajn
Dobrý den, je možné uhradit pobyt fakturou? Děkuji předem Berglerova
Ano je to možné
Dobrý den, ráda bych koupila voucher pro 2 dospělé a dítě 6 let a chtěla jsem se zeptat, zda apartmán v nabídce má 2 ložnice nebo je to jen jedna ložnice, kde dostaneme postel navíc. Pobyt je s polopenzí se servírovanou večeří a výběrem ze dvou jídel, je možné jídlo upravit do bezlepkové varianty pro 1 osobu, ideální je maso v kombinaci se zelenivou, příloha není třeba.
Apartmán má jednu místnost s možnosti pristýlky, jídlo nebude problém
to bysme domluvili až případně přijedete
Mirek
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, myslim ze tuto nabidku asi muzete stahnout, tato krasna chata bohuzel shorela … viz clanek na idnes :
https://www.idnes.cz/usti/zpravy/pozar-ceske-svycarsko-chaty-na-tokani.A200522_081922_usti-zpravy_alh
Dobrý den, Jozefe, děkujeme za Vaši zprávu. Ano o situaci víme a řešíme jí s provozovatelem i zákazníky. Pěkný den