Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dárkový voucher do Husky: 500 Kč na vše v kamenných prodejnách i e‑shopu
Hodnocení podniku Husky
Příjemná obsluha
Krátká délka kalhot
Koupil jsem 4 vouchery, na kterých se píše „Vouchery je možné sčítat“, avšak na eshopu Husky se mi nepodařilo po přihlášení žádný voucher uplatnit, až po odhlášení z eshopu Husky se mi podařilo 1 voucher uplatnit. Když jsem chtěl uplatnit 3 vouchery na 1 objednávku, nepodařilo se mi zadat více než 1 voucher, musel jsem tedy vytvořit 3 samostatné objednávky. Když jsem požádal o výměnu za jiné zboží, paní prodavačka mi sdělila, že objedávky ze Slevomatu nelze vracet ani vyměnit. Po vytvoření nových objednávek a žádosti o výměnu na webu Husky mi Husky přeposlalo email napsaný původně jen na prodejnu Husky: „Moc se omlouvám, ale bohužel nelze změnit Vaše objednávky.
Původní objednávky na trika jsou stále aktivní a obsahují poukázky slevomatu, kterým skončila platnost 30. 5. 2020. Z technických důvodů nelze tyto poukázky načíst do nové objednávky po skončení jejich platnosti.“
a nový email od Husky:
„Výměna zboží na prodejně bude možná, bohužel však do nové objednávky nelze započítat hodnotu poukázek slevomat. Jejich platnost je již ukončená.“
Koupil jsem 4 vouchery, na kterých se píše „Vouchery je možné sčítat“, avšak na eshopu Husky se mi nepodařilo po přihlášení žádný voucher uplatnit, až po odhlášení z eshopu Husky se mi podařilo 1 voucher uplatnit. Když jsem chtěl uplatnit 3 vouchery na 1 objednávku, nepodařilo se mi zadat více než 1 voucher, musel jsem tedy vytvořit 3 samostatné objednávky. Když jsem požádal o výměnu za jiné zboží, paní prodavačka mi sdělila, že objedávky ze Slevomatu nelze vracet ani vyměnit. Po vytvoření nových objednávek a žádosti o výměnu na webu Husky mi Husky přeposlalo email napsaný původně jen na prodejnu Husky: „Moc se omlouvám, ale bohužel nelze změnit Vaše objednávky.
Původní objednávky na trika jsou stále aktivní a obsahují poukázky slevomatu, kterým skončila platnost 30. 5. 2020. Z technických důvodů nelze tyto poukázky načíst do nové objednávky po skončení jejich platnosti.“
a nový email od Husky:
„Výměna zboží na prodejně bude možná, bohužel však do nové objednávky nelze započítat hodnotu poukázek slevomat. Jejich platnost je již ukončená.“
Příjemný slečny u pokladny, poradily. Zboží taky kvalitní.
Na prodejně trvalo hodně dlouho než pokladní systém voucher zpracoval. Měl jsem voucherů víc a vyzvedával jsem několikrát a pokaždé jsem tam čekal, než se jim objednávka zpracuje.15 minut na zadání kodu do pokladny mě přišlo celkem dost. Nebyla to chyba slečen u pokladny, ale pokladního systému