S rodinou do Pekla Čertovina: pobyt v novém Kocourkově s polopenzí a vířivku
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po koupi voucheru na tel. +420 725 732 890 nebo na e‑mailu ubytovani@peklocertovina.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Dobré vědět: Peklo Čertovina a hotel Podlesí jsou od sebe vzdálené cca 20 km.
- Check in od 15:00, check out do 10:00
- Až 2 děti do 11,9 let jsou zahrnuty v ceně pobytu.
- Domácí mazlíčci: 250 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
dobry večer mohla bych se zeptat jak se to počítá když mám dvě sestry ve věku 14 a 17 let děkuji za odpověd .
Dobrý den Sabino, děkuji Vám za dotaz. Cena je za pokoj pro 4 osoby. Další osoba na přistýlce 700,– za noc polopenzí. Pěkný den
Dobry den, mam dotaz, jaka by byla cena pro jednoho dospeleho+ tri deti? Vek deti12,5,5mesicu,a to 12ti lete ma kartu Ztp,pri koupy ,ponyt v kocourkove 2 dny?Dekuji Novotná
Dobrý den Petro, ohledně kalkulace pobytu, kontaktujte, prosím,
poskytovatele. Přikládám kontakt: info@peklocertovina.cz,
+420 468 005 005
Pěkný den
Dobrý den,
je prosím v ceně vstup do pekla?
Děkuji
Dobrý den, Lucie :) bohužel v ceně voucheru tato vstupenka není. Ale není problém si vstupenku jednoduše pořídit na místě. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat jak budete řešit stávající situaci ohledně
koronaviru. K Vánocům jsme dostali voucher na Romantický pobyt pro dva
v pekle Čertovina, který máme rezervovaný na 23.-24.3. Vzhledem ke
stávajícímu vývoji jsme se chtěli v pekle čertovina informovat zda budou
nabízet náhradní termíny nebo vracet peníze, ale byli jsme odkázáni na
vás.
Děkuji za odpověď
Šedivá
Dobrý den, Stanislavo :) pokud jste měla nástup v tomto termínu, tak jsme všem zákazníkům rušili jejich rezervace a posílali informaci, že jednáme o prodloužení platnosti jejich voucherů. Aby je bylo možné využít po uklidnění nynější situace. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,jak bude cena při dvou dospělých a jedno 5lete dítě cca na 7dni s polopenzí?děkuji Tejklova
Dobrý den, Kamilo :) v naší nabídce nabízíme pouze pobyty na maximálně dvě noci a žádnou slevu při delším pobytu nenabízíme. Případně se můžete obrátit přímo na penzion (info@peklocertovina.cz, +420 468 005 005), jakou by Vám učinil nabídku. Pěkný den, Lukáš :)
Dobry den. Jak mam provest rezervaci na srpen kdyz nabydka je do konce cervna.Dekuji
Dobrý den, Evo :) nabídka platí pouze do konce června. Tudíž i vlastní pobyt musí být uskutečněn do konce června. Pokud chcete pobyt na srpen můžete případně využít jinou z našich nabídek nebo si můžete nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den, Lukáš :)
Dobry den na kolik by vysla dovolena u vas na tyden 2 dospeli a 3 lety dite a pak 1 dospeli a 3 lety dite a co prosim cena zahrnuje ydekuji Lindova
Dobrý den, Andreo, bohužel variantu na 7 dnů zde nemáme. Pokud máte zájem o individuální nabídku, kontaktujte prosím přímo penzion na tel. +420 468 005 005 či e-mailu info@peklocertovina.cz. Pěkný den
Dobry den, je mozne si vybrat konkretni pokoj nebo je pridelovan “nahoden”? A kolik je, prosim, cena kd jsme 2 dospeli a 2 deti (4 a 13 let)? Dekuji za odpoved, Katka
Dobrý den, Katko :) je samozřejmě hotelu možné odeslat požadavek na konkrétní pokoj při Vaší rezervaci a pokud to bude možné rádi Vám vyhoví. Cena obsahuje 2 děti do 11,9 let, tudíž za to starší budete muset doplácet 700/noc, jak je uvedeno v příplatcích. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den chtěla jsem se zeptat jak to vlastně funguje na ty dva dny a jednu noc s tím ubytování? Když check in je od 14h a check out v 10h? To tam vlastně ani žádné dva dny nebudu a zaplatím si 4 jídla ale dostanu jen 2? Nějak to nechápu
Dobrý den, Domi, v případě, že si platíte polopenzi na jednu noc, je v ceně jedna večeře a jedna snídaně, snídani a večeři, kterou nevyužijete, v ceně balíčku napočítanou nemáte. Pěkný den
Dobrý den,
je možné ubytování s hodným pejskem (anglický setr 2roky) Díky DT
Dobrý den, s pejskem můžete přijet za příplatek 150 Kč/noc (pouze po předchozí domluvě). Pěkný den
Dobry den, pri koupi tohoto pobytu, je tam moznst koupani v hotelu
v pohadkove vesnicce prosim?
Dekuji
Dobrý den Veroniko, v ceně voucheru je 1× vstup do Pohádkové vesničky u hotelu Podlesí (20 km od Pekla) pro všechny. :) Přeji krásný den, Karel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat zda se dá tento pobyt zaplatit pres zaměstnavatele na fakturu?
Samkova
Dobrý den, Vlasto, pokud potřebujete proforma fakturu pro svého zaměstnavatele, například pokud nakupujete přes FKSP, vytvořte objednávku voucheru bez rezervace termínu a zvolte způsob platby na bankovní převod. Twisto není možné použít pro způsob platby bankovním převodem. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
V případě platby přes proforma fakturu dojde k úpravě doby splatnosti, není tak třeba uhradit do 2 pracovních dní, jak standardně píšeme. Samozřejmě chápeme, že vyřizování proforma faktury může zabrat trochu času a proto vám na připsání platby výjimečně počkáme týden. Pěkný den