Otevřené vouchery: Termín si rezervujte po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelgg.cz nebo telefonicky 774 127 407 či 417 537 583.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Nutná rezervace času masáží na e‑mailu recepce@hotelgg.cz nebo telefonicky 774 127 407 či 417 537 583, před příjezdem.
Z důvodu omezené kapacity parkovacích míst, doporučujeme ihned po vytvoření rezervace zaslání e‑mailu s požadavkem na parkovací místo na recepce@hotelgg.cz.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.