Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dovolená na Istrii až pro 5 osob: pokoj či apartmán, bazén a 350 m na pláž
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. Změna ani zrušení rezervovaného termínu již není možná. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení ani změna již zamluveného termínu není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher propadá v plné výši a takový voucher nelze refundovat. Rezervace provádějte e‑mailem na degra@degra.hr nebo na tel. +38598436914. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Pro dvoulůžkový pokoj není k dispozici přistýlka.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma (ve společných prostorách a kolem bazénu)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, potřebovali bychom ubytování, alespoň do neděle, nebylo by
to možné?
8.7.-12.7.(13.7.)
Děkuji
Mame volne misto. Od 8.7 do 13.07. a dil.
Dekuji
Dobrý den,
jezdí autobus z Umago do vašeho apartmánu? Děkuji
Jezdio autobusi ale jenom par krat denne. My jsme 3km od Umagu, muzeme dojet pro vas na autobusni stanice Umag.
Dobrý den, je volný termín 4.7. – 7.7. pro 4 osoby? Dekuji
Ano mame volny termin.
Dobrý den bylo by možné dokoupit polopenzí? Děkuji
Nemame moznost polpenzionu.
Dobry den , mají apartmány pro 4 osoby, dvě ložnice ?
Ano, ten apartman 4+1 ma dve loznice. Apartman pro 3 osobi ma jednu loznicu a obyvak sa sofou na rostahovani.
Dobrý den. Máte v apartmánech nádobí na přepravu jídla?
Ano mame, kuchyn je vybavena.
Je možné dokoupit autobusovou dopravu?
Hledate dopravu autobusem z ČR nebo z Umago do naših apartmanu?
Dobry den ta cena je za osobu.a jak to je z ubytovanim je to v te cene dekiji
Dobrý den, Vítězslave. Cena se Vám automaticky vypočítá po zadání počtu osob a vždy platí za všechny osoby, které dáte do objednávky. Ubytování je v ceně. Pěkný den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
A jak zakoupit delší termín, když to přes online objednávku nelze. Rádi bychom platili přes slevomat, máme benefit kartu.
Děkuji ještě jednou
To vam ne mužu pomoct, to by mneli zavolat slevomat.