Kouzlo CHKO Český kras – 3 až 6 dnů ubytování s polopenzí v blízkosti Karlštejna
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Před zakoupením otevřeného voucheru doporučujeme ověření dostupnosti vámi vybraného termínu. Termín pobytu si rezervujte na e‑mailu info@hotelgrandrevnice.cz nebo na tel. 257 721 810.
- Pro rodiny s dětmi možnost třílůžkového pokoje s přistýlkou
- Děti do 3,9 let zdarma bez nároku na lůžko a večeři (snídaně zdarma)
- Dětská postýlka 100 Kč/noc
- Dítě 4-9,9 let na lůžku 395 Kč/noc s polopenzí
- Osoby od 10 let hradí cenu jako dospělá osoba
- Domácí mazlíčci: 200 Kč/noc (po předchozí domluvě s recepcí (platí pro mazlíčky malých a středních plemen))
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, mám dotaz, dívala jsem se, že je u vás dostupný voucher v termínu na 5 nocí od 23.-28.8., 2 dospělí + 2 děti(4 a 9 let)?dítě 395,–noc/lůžko,polopenze. Jde mi o to zda máte v tomto termínu dostupný pokoj pro 4 osoby. Díky za info Karásková
Dobrý den, Martino, nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupnost pokojů s možností přistýlky, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@hotelgrandrevnice.cz nebo na tel. 257 721 810 :) Pěkný den
Dobrý den, paní Karásková, pokud Vám ještě nikdo neodpověděl, tak je
poslední pokojl, kam lze ubytovat 4 osoby k dispozici. Pokud si ho budete
přát rezervovat, učińte tak na výše uvedené kontakty, které Vám napsal
Slevomat. Děkuji.
Recepce hotelu.
Do dnešnéího dne jsem vám drželi rezervaci pokoje pro 4 osoby. vzhledem
k tomu, že jste nekontaktovala recepci, pokoj pouštím k prodeji.
Recepce hotelu
Dobrý den, je možné ubytování u Vás na dny 4., 5., 6. srpna 2020 jeden dvoulůžák nejlépe druhé patro. děkuji za info. po té budu rezervovat. J. B.
Dobrý den, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobrý den, chtěli by jsme přijet dva dospělí a tři děti 13,4 a 2 roky. Máte tak velký pokoj, děti nemůžou být ještě na samostatném pokoji. Šlo by asi o dvě přistýlky a postýlku? Děkuji Štěpánková
Dobrý den paní Štěpánková,
máme k dispozici třílůžkový pokoj s přistýlkou a možnost dětské
postýlky. Tyto pokoje máme jen dva, tedy je důležité v jakém termínu
byste pobyt chtěla, aby byl pokoj volný.
Hotel Grand
Dobrý den, chtěla bych se prosím zeptat. Máme zájem o pobyt u vás jednalo by se dvě noci v termínu 16–18.7,ale jsme tři dos.osoby máte na pokoji premium i přistýlku? A Pokud Ano tak lze koupit jeden voucher a třetí osobu doplatit na místě? A je to polovina ceny voucheru? Děkuji za odpovědi
Mám poslednítřílůžkový pokoj k dispozici. Je to přesně jak
píšete, třetí osobu si doplatíte na místě. Zakupte si voucher pro dvě
osoby na dvě noci. Pokoj Vám předběžně rezervuji. Prosím o krátké
potvrzení na e-mail: info@hotelgrandrevnice.cz
Děkuji. Recepce hotelu Grand
Dobrý den, Jakým stylem můžeme využít pobyt u Vás, když nám část proplácí zaměstnavatel. Děkuji, Karel.
Dobrý den, pane Kučero, zavolejte nám a my Vám vše vysvětlime.
Hotel Grand
Dobrý večer,
chtěla bych se zeptat, kolik by stál jednolůžkový pokoj?
Děkuji za odpověď.
S pozdravem,
Lucie Remešová
Dobrý den paní Remešová,
je nám líto, ale jednolůžkový pokoj přes slevový portál Slevomat není
k dispozici.
S pozdravem
Hotel Grand
Dobrý den, mám dotaz k polopenzi: v kolik hodin (v jakém časovém
rozpětí) se podávají snídaně a večeře?
V případě pozdního příjezdu na hotel (např. mezi 18–20h), je možné
onu večeři mít i po 20h? Děkuji.
Dobrý den paní Veselská,
snídaně se podávaní od 8:00 do 10:00 hodin a večeře od 18:00 do 21:00
hodin. V případě, že budete chtít ve večerních hodinách navštívit
třeba divadlo, tak je i možné večeři vyměnit za oběd, když se vše
včas nahlásí.
Hotel Grand
Mám podobný dotaz jako paní přede mnou. Pokud pojedeme 2dospělí a
2děti ve věku 13 a 10let, jak je to s ubytováním a cenou. Cenu za děti
jsem nikde nenašla.
Radka Procházková
Dobrý den paní Procházková,
děti 10 a 13 let již na slevu nemají nárok. V případě, že byste měla
zájem o třílůžkový pokoj s přistýlkou, tak Vám pro děti slevu
můžeme dát (ale to se s námi již spojete na info@hotelgrandrevnice.cz
nebo telefonicky +420 257 721 810 . Jestli požadujete 2× dvoulůžkový
pokoj, tak si zakupte 2× voucher.
Hotel Grand
Dobrý den,
pokud chceme jet 2 dospělí + 2 děti (15 + 9 let) – musím koupit 2×
nebo lze někde upravit počet osob? Děkuji Petra Hodová
Dobrý den paní Hodová,
dítě 9 let má u nás slevu, tedy si zakupte jeden voucher a za děti
doplatíte na místě při příjezdu. V případě, že budete kupovat voucher
on-line, tak do poznámky napište, že budete mít s sebou dvě děti 15 a
9 let. A zda požadujete třílůžkový pokoj s přistýlkou nebo 2×
dvoulůžkový pokoj (druhý pokoj však musíte předem ověřit na recepci,
+420 257 721 810). V případě, že budete kupovat otevřený voucher, tak
se s námi spojte ještě mailem na info@hotelgrandrevnice.cz
a my Vám rezervaci dle požadavku vytvoříme.
Hotel Grand
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dd, měl bych zájem o tento pobyt, ale chtěl bych ještě přikoupit dceru 16let i s polopenzi, jak se to dělá a kolik to stojí? Děkuji Haužvic
Dobrý den, Vladimíre :) za děti se zde doplácí až na místě v hotelu. Děti od 10 let doplácí jako dospělá osoba. Jen se předem s hotelem domluvte, aby pro Vás měl připravený dostatečně velký pokoj.
Pěkný den :)