Pobyt na krásném statku se snídaní či polopenzí vč. varianty s degustací
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den, je možné objednat pokoj pro 2 dospělé a dvě děti (3 a 4 roky), kdy pro tříletou dcerku bychom si přivezli cestovní postýlku a pro čtyřletou přistýlku? Děkuji
Dobrý deň,
pre dieťa 4 roky vieme spraviť prístelku, je možné si spraviť rezerváciu
cez slevomat pre 2 dospelé osoby a 1 dieťa. Detskú postieľku Vám vieme
poskytnúť zdarma.
Dobrý deň,
je prosím možné objednať izbu pre 2 dospelých a 2 děti (4,6 rokov ?
Kludně jedno bez nároku na ložko. Ďakujem :)
Dobrý deň,
v ponuke máme 2 -lôžkové izby s možnosťou 1 prístelky. Môžete si
zakúpiť voucher pre 3 osoby, ( 2 osoby plus 1 prístelka). Máme v ponuke
1 izbu, kde je možné spraviť 2 prístelky. Spravili by sme výnimku a
1 dieťa by ste priamo doplatili cez nás. Ak ešte neviete termín, kľudne
napíšte na náš mail info@uhliska.sk, pošlite
číslo zakúpeného voucheru a termín dohodneme priamo, nemusíte si
rezervovať pobyt cez termino. Zuzíková, Gazdovstvo Uhliská
Dobry den,mam dve deti 11a 15 let, ale když jsem zadavala vek do pozadovane
tabulky, tak me to nepoustelo, cili jsem nemohla pokracovat v zakoupení
voucru.
Tak jsem se chtěla zeptat proč mi to nejde, případě jak mám postupovat
dál.
Děkuji předem za odpověď
Dobrý deň,
v ponuke máme 2 -lôžkové izby s možnosťou 1 prístelky. Z Vášho
príspevku neviem vyčítať, či máte záujem o pobyt pre 2 dospelé osoby a
2 deti alebo 1 dospelá osoba a 2 deti. Ak ste 3 osoby, je možné zakúpiť
voucher pre 2 osoby plus 1 prístelka. Ak ešte neviete termín, kľudne
napíšte na náš mail info@uhliska.sk, pošlite
číslo zakúpeného voucheru a termín dohodneme priamo, nemusíte si
rezervovať pobyt cez termino, ak by Vás to nepustilo.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,chci se zeptat, kdyz se kupuji zahranicni ubytovani neni treba platit v eurech?mohla bych hradit pres FKSP? Dekuji za odpoved.
Dobrý den, nákupy na Slevomatu probíhají v českých korunách. Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“. Pěkný den