Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,omlouvám se,ale nemám zkušenost s ťímto způsobem
objednání dovolené.Chtěla jsem se zeptat – objednání probíhá bez
účasti nějaké české CK? Je nějaká možnost se s někým domlouvat
v českém jazyce? Lze si zajistit ubytování na tišším místě a ne
v centru noční zábavy? D ěkuji za pochopení a za odpověď. Hezký den
Mravináčová
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Mravináčová, objednání a následný pobyt probíhá
bez CK, domluvit se lze pouze anglicky. Pokud máte zájem o konkrétní typ
či místo ubytování, je potřeba vše probrat s hotele. Jak jsem již
zmiňovala, vše ale probíhá v cizím jazyce, pokud bychom Vám s rezervací
a dotazy mohli pomoci, obraťte se na pomoc@slevomat.cz , kde Vám
kolegové rádi pomohou :) Pěkný den
Kos Miroslav
Cena je za osobu nebo za mobilhoum jedná se o pobyt v září
Slevomat.cz
Dobrý den, Miroslave. Uvedená cena je za 6 osob, tedy za celý mobilní
dům. Pěkný den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,omlouvám se,ale nemám zkušenost s ťímto způsobem objednání dovolené.Chtěla jsem se zeptat – objednání probíhá bez účasti nějaké české CK? Je nějaká možnost se s někým domlouvat v českém jazyce? Lze si zajistit ubytování na tišším místě a ne v centru noční zábavy? D ěkuji za pochopení a za odpověď. Hezký den Mravináčová
Dobrý den, paní Mravináčová, objednání a následný pobyt probíhá bez CK, domluvit se lze pouze anglicky. Pokud máte zájem o konkrétní typ či místo ubytování, je potřeba vše probrat s hotele. Jak jsem již zmiňovala, vše ale probíhá v cizím jazyce, pokud bychom Vám s rezervací a dotazy mohli pomoci, obraťte se na pomoc@slevomat.cz , kde Vám kolegové rádi pomohou :) Pěkný den