Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na prawdzic@prawdzic.com.pl nebo na tel. +48 58 553 5015 a +48 509 899 067. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Důležité: Sledujte aktuální informace ohledně omezení v prostorách hotelu na jeho webových stránkách.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 30 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 30 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Jak je možné,že nelze v rezervaci přidat děti k pobytu,ani ceny za
děti dle věku a doby nelze k rezervaci přidat,to myslíte vážně,že si
i přesto,že si zakoupím pokoj De luxe se 2 přistýlkama,budu muset kupovat
ten stéjný voucher opět pro děti jako pro dospělé? To mě Polsko bude
stát stéjně jako Kanáry,Malorca nebo Sicílie? Jak to že to máte takto
špatně naprogramované,a co má dělat člověk který chce jet na dovču do
PL s rodinou-2 dětmi,a kde si např.v rezervaci může vybrat vyhlídku na
moře? To je dnes neskutečné,děkuji za vyčerpávající info!!! A ještě
mě sdělte proč vůbec uvádíte tel.číslo pro info,když se už od 17 hod.
nelze dovolat,proč uvádíte lživé info do 21 hod.! Bože to jsou služby
neuvěřitelné,zač vy chcete peníze?!
Slevomat.cz
Dobrý den, Pavle :)
při cestování s dětmi se za ně v tomto případě doplácí na místě.
Ceny najdete přímo v nabídce v sekci „Děti“.
Ohledně vašich požadavků na pokoj. Ty je možné napsat do poznámky
u rezervace a hotel Vám jistě vyjde vstříc v rámci svých volných
kapacit.
K naší telefonní lince. Nyní ji spouštíme pomalu v testovacím režimu.
Oficiálně je stále nefunkční, jak uvádíme na našich stránkách.
primárně nyní komunikuje přes emaily (podpora@slevomat.cz).
Děkuji za pochopení.
Pěkný den :)
Zuzana
Dobrý den,
budeme mít s sebou na dovoleneé 2 děti 10let a 4 roky-jaký je doplatek za
děti a máte pokoje s přístýlkami?Děkuji za odpověd.
Slevomat.cz
Dobrý den, Zuzano :) pro dvě přistýlky je nutné zvolit větší pokoj
Deluxe, který je za příplatek. Děti poté doplácí dle ceníku v nabídce
150 PLN/noc za každé dítě. Pěkný den, Lukáš :)
Zbyněk
Dobrý den, prosím chápu dobře v případě objednání pokoje delux a
příjezdu s 11 a 14 letými dětmi by byl doplatek za 11 let 600PLN a
14 let 920PLN? Děkuji.
Zbyněk
Na 4 noci.
Zbyněk
Letní prázdniny :)))
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Jak je možné,že nelze v rezervaci přidat děti k pobytu,ani ceny za děti dle věku a doby nelze k rezervaci přidat,to myslíte vážně,že si i přesto,že si zakoupím pokoj De luxe se 2 přistýlkama,budu muset kupovat ten stéjný voucher opět pro děti jako pro dospělé? To mě Polsko bude stát stéjně jako Kanáry,Malorca nebo Sicílie? Jak to že to máte takto špatně naprogramované,a co má dělat člověk který chce jet na dovču do PL s rodinou-2 dětmi,a kde si např.v rezervaci může vybrat vyhlídku na moře? To je dnes neskutečné,děkuji za vyčerpávající info!!! A ještě mě sdělte proč vůbec uvádíte tel.číslo pro info,když se už od 17 hod. nelze dovolat,proč uvádíte lživé info do 21 hod.! Bože to jsou služby neuvěřitelné,zač vy chcete peníze?!
Dobrý den, Pavle :)
při cestování s dětmi se za ně v tomto případě doplácí na místě. Ceny najdete přímo v nabídce v sekci „Děti“.
Ohledně vašich požadavků na pokoj. Ty je možné napsat do poznámky u rezervace a hotel Vám jistě vyjde vstříc v rámci svých volných kapacit.
K naší telefonní lince. Nyní ji spouštíme pomalu v testovacím režimu. Oficiálně je stále nefunkční, jak uvádíme na našich stránkách. primárně nyní komunikuje přes emaily (podpora@slevomat.cz).
Děkuji za pochopení.
Pěkný den :)