Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. +421 907 525 976 nebo +421 919 365 828 či na e‑mailu na hotelgader@hotelgader.eu – zároveň uveďte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za doplatek), ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Děti do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez služeb: zdarma
Zapůjčení dětské postýlky: 7 €/noc
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den, jaký je prosím doplatek za apartmán v létě? Byli bychom
2 dospeli a 4-leté dítě. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko :) přesnou cenu i s příplatkem za apartmán zjistíte
přímo v online kalendáři po vyplnění osob a zvolení Vašeho termínu a
délky pobytu. Pěkný den, Lukáš :)
Patricie Kratochvilova
Dobrý den, dá se u vás někde vyjet s 9 měsíčním miminkem jen
na sáně?
Hotel Gader
Dobry den sa praje,
Ano da sa do Valcianskej doliny, jasenskej doliny
Michal R
Dobrý den, je možno s sebou vzit i horskou čivavu? S díky
Michal R.
Slevomat.cz
Dobrý den, Michale. Pobyt se zvířaty je možný za příplatek 7€/noc.
Pěkný den, Kristýna
Jana Daňková
Dobrý den, je možno si půjčit lyže a vybavení na místě? Děkuji za
odpověď
Slevomat.cz
Dobrý den Jano, hotel nemá půjčovnu vybavení a lyží, ale na každém
lyžařském středisku Vám vybavení rádi zapůjčí. Přeji hezký
den, Karel
Lenka Holečková
Dobrý den, je možné se od Vás dostat na lyžovačku bez vlastního
auta?
Děkuji za odpověď,
Lenka
Hotel Gader
Dobry den sa praje ak mam byt uprimny da sa ale radsej by som to neodporucal
je to trosku zlozitejsie na prestupi sky autobusi tuto sezonu zatial vobec
nepremavaju
Pavel Macháň
Dobrý večer,
lze u vás objednat i Velikonoční pobyt, příp. za jakých podmínek?
Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Pavle,
velikonoční pobyt si objednat můžete. Stačí si zakoupit variantu
Velikonoční pobyt. Termín si musíte ještě potvrdit s hotelem, jak je
možné se dočíst u varianty v záložce Jak uplatnit. Hezký den,
Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, jaký je prosím doplatek za apartmán v létě? Byli bychom 2 dospeli a 4-leté dítě. Děkuji za odpověď.
Dobrý den, Moniko :) přesnou cenu i s příplatkem za apartmán zjistíte přímo v online kalendáři po vyplnění osob a zvolení Vašeho termínu a délky pobytu. Pěkný den, Lukáš :)