Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
dají se rezervovat dva domy vedle sebe na stejný termín?
Slevomat.cz
Dobrý den, Luboši. Pokud máte zájem o konkrétní mobilní domy,
kontaktujte před rezervací přímo poskytovatele na tel. +385
1 6446 770 či e-mailu info@adriatic-kampovi.hr.
Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud bychom Vám mohli s tímto pomoci,
obraťte se prosím na nás na e-mailu pomoc@slevomat.cz. Pěkný
den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dají se rezervovat dva domy vedle sebe na stejný termín?
Dobrý den, Luboši. Pokud máte zájem o konkrétní mobilní domy, kontaktujte před rezervací přímo poskytovatele na tel. +385 1 6446 770 či e-mailu info@adriatic-kampovi.hr. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud bychom Vám mohli s tímto pomoci, obraťte se prosím na nás na e-mailu pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Kristýna