Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* dámská jízda v České Lípě: plná penze i wellness procedury
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Termín si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru výhradně na e‑mailu info@hotelmorris.cz a uveďte kód voucheru. Dostupnost vybraného termínu doporučujeme ověřit před zakoupením voucheru.
- Další dotazy nebo termín si můžete ověřit na telefonu +420 487 829 761 či +420 774 309 398.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- 1. dítě do 2,9 let má pobyt zdarma bez nároku na přistýlku.
- Další děti od 3 do 11,9 let mají pobyt za příplatek 990 Kč (přistýlka + strava, bez nároku na procedury).
- Děti od 12 let a dospělé osoby mají pobyt za 50 % z ceny pobytu pro dospělé osoby.
- Domácí mazlíčci: 250–350 Kč/noc (dle velikosti, nutná domluva předem)
- Wi-Fi zdarma
- Otevřené vouchery: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změnit ho můžete pouze jednou, a to nejpozději 72 hod. předem, jinak voucher bez náhrady propadá. Je nutné se domluvit na náhradním termínu. Náhradní termín rezervujte v době platnosti voucheru, jinak voucher bez náhrady propadá a není možné jej refundovat.
- Online termíny: Rezervovaný termín nelze stornovat. Změna rezervace je možná nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomatu na e-mailu vip.podpora@slevomat.cz či telefonu 222 745 354.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
chtěly bychom u vás v hotelu objednat wellness víkend – (rozlučka se
svobodou) v termínu od 24.7.-26.7. Budete mít volné tři dvoulůžkové
pokoje? Bohužel nevím, jestli již máte otevřeno, nemohu se vám dovolat.
Moc děkuji za odpověď. Hezký den. Monika
Dobrý den,
v termínu 24. – 26.7.2020 lze provést rezervaci pro Vaše pobyty.
Aktuální info ohledně dostupnosti pokojů v jednotlivých termínech
naleznete buď přímo u nabídky – pokud si zadáte online rezervace
(termínová rezervace) – zobrazí se Vám aktuální nabídka volných
termínů. Popř. nás můžete kontaktovat na email adrese info@hotelmorris.cz, kde
Vám volné kapacity rádi vypíšeme.
Děkujeme recepce hotelu
Dobrý den, jak je to prosím s parkováním? Uvádíte, že mimo další
služby hotelu, které nabízíte, je možnost parkování. Ale při rezervaci
pobytu jsme se dozvěděly, že parkování u hotelu možné není.
Je tedy někde v blízkosti hotelu bezplatné parkování?
Budeme u Vás ubytované v termínu 19.-21.6.
Dobrý den,
parkování není součástí balíčku, není možné je tedy od hotelu
zajistit. Parkovat můžeme na městských parkovštích – např. na
náměstí T.G.M., které se nachází přímo před hotelem, popř. cca 500 m
od hotelu je parkoviště u KD Crystal. Parkování je zpoplatněné
parkovacími automaty MU CL, které jsou na parkovištích.
Bezplatné parkování je u KD Crystal v sobotu a v neděli, na náměstí
u hotelu se parkovné nehradí v sobotu od 12:00 hodin do pondělních
8:00
Recepce hotelu.
Dobry den, je mozne koupit pobyt i v teto dobe pandemie? Je nejaka zaruka
na vraceni pokud nebude rezim uvolnen?
Dekuji.
Dobrý den, Kláro :) samozřejmě můžete vouchery na pobyt koupit již nyní a užít si jej až bude situace klidná. Pokud budou hotely v rámci preventivních opatření ve vašem termínu stále uzavřené, voucher vám prodloužíme, abyste o své peníze nepřišla. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den, máte prosím volný termin 27.3.-29.3.2020?
Jsme 2 kamarádky.
Děkuji Radošová K.
Dobrý den, Kláro, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Dobry den, chtely bychom zaridit rozlucku se svobodou 9.4–11.4. bylo by to
mozne? Je Nas 7.
Dekuji
Dobrý den,
v tomto termínu nemáme dostatek volných pokojů.
Rezervace je možná od neděle do pátku v tomto termínu, naleznete také na
slevomatu v online rezervaci.
Děkujeme, recepce Hotelu Morris * * * * CL.
Dobrý den mám zájem o termín 27.4 až 29.4 je možné zamluvit a hned jak zakoupím poukazy tak potvrdím termín?
Dobrý den, v tento termín Vám rádi nabídneme volné pokoje. Pro závaznou rezervaci je nutné zaslat číslou poukazu hotelové recepci na info@hotelmorris.cz
Dobrý den nás je 5 žen, máte něco pro 5. Děkuji Kosová Irena
Dobrý den. Pokud Vás je 5 osob, doporučujeme zakoupit 2 vouchery. Pátá osoba poté hradí 50% z ceny voucheru. V rámci doplatku má ubytování s Vámi v pokoji, stravování a procedury v rámci voucheru. Doplatek se hradí na recepci hotelu při Vašem příjezdu.
Dobry den , prosím je možnost třetí dospělé osoby na pristylce k voucheru na 2 dny se stejnými službami ? Pokud ano prosím o cenu , děkuji
Dobrý den, kontaktujte přímo recepci hotelu na uvedeném emailovém kontaktu info@hotelmorris.cz
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zda v případě této nabídky chápu správně, že jedenkrát se jedná o plnou penzi a další den o polopenzi? 2× snídaně, 1× oběd a 2× večeře. A je uvedená strava určena pro obě osoby, že ano? 🙂 U wellness je uvedeno, že se jedná kupř. o vstup pro dvě osoby, ale u stravy tato poznámka není, tak se raději ptám.
Předem děkuji.
S pozdravem a přáním hezkého dne, Markéta
Dobrý den, Markéto :) ano stravování je samozřejmě, jak píšete pro dvě osoby a v rozsahu uvedeným v nabídce. Pěkný den, Lukáš :)