Původní nabídka už vypršela, ale nevadí. Tahle je totiž skoro stejná.
Wellness pobyt v resortu přímo u Lipna: polopenze, sauna a bazén
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu rezervace@orsino.cz – při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost na tel. 381 001 700 či na e‑mailu rezervace@orsino.cz před zakoupením voucheru.
- Únor, květen, červen:
- Děti do 1,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 200 Kč/pobyt (nutná domluva předem)
- Děti od 2 do 9,9 let na přistýlce, s polopenzí a wellness: 550 Kč/noc
- Děti od 10 do 17,9 let na přistýlce, s polopenzí a wellness: 890 Kč/noc
- Březen, duben:
- Děti do 2,9 let na lůžku s rodiči a bez služeb: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 200 Kč/pobyt (nutná domluva předem)
- Dítě 3–11,9 let: 550 Kč/noc s polopenzí a svačinou
- Třetí a další osoba starší 12 let na pokoji: 750 Kč/noc s polopenzí a svačinou
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den,
u voucheru je uvedeno automaticky:
Ubytování v pokoji Deluxe se sociálním zařízením, trezorem a TV pro
2 osoby
Dále v příplatkách:
Pokoj Deluxe: 500 Kč/noc (nutná domluva předem; hradí se na místě)
Je tedy nutné na místě ještě uhradit zvlášť částku za daný pokoj?
Děkuji za odpověď
Dobrý den, děkujeme za Vaší rezervaci. Zakoupenou máte jarní variantu pobytu přes Velikonoce, což je luxusní ubytování s aktivním balíčkem bez wellness. V tomto pobytu máte ubytování v pokojích kategorie Deluxe v ceně zakoupeného voucheru. Přeji příjemný den. S pozdravem Hanka (recepce)
Bohužel, je tam jen nabídka koupě 2 voucheru, ne přidání osob.
Dekuji
Martina Doubková
Dobrý den, opravdu je vždy možnost v poznámce přidat další osobu. Když provádíte on-line rezervaci na určitý termín, nejprve vyberete termín, pak Vám to nabídne přejít rovnou k objednávce (ten zelený rámeček), otevře se Vám další postup, a tam je již možno doplnit, zda s Vámi jede ještě další osoba. Prosím postupujte takto tedy, děkujeme Vám. S pozdravem Heresová Edita (recepce)
Dobrý den, chtěla bych si objednat pobyt přes slevomat.cz, s bazénem a wellnes vv termínu 28.5.-31.5.2020, ale pro 3 osoby. Automatické objednání mi nedává na výběr. Můžete mi poradit 😊děkuji Martina Doubková
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem, při on-line rezervaci se Vám možnost přidání 3 dalších oaob ukáže při objednávání v dalším postupu nákupu pobytu. S pozdravem a přáním hezkého dne Heresová Edita (recepce)
Dobrý den, u nabídky březen-duben je prosím vstup do bazénu a wellness v balíčku? Děkuji
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem, bohužel jak je uvedeno v nabídce, u této varianty je pobyt bez wellness. Wellness je přístupné buď do konce únoru či od května. Rádi Vám tedy nabídneme jiný termín, ve kterém jej využít lze. S pozdravem a přáním hezkého dne Heresová Edita (recepce).
dobrý den,od kolika h je možno se prosím ubytovat? Děkuji
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem resortu.
Platné časy jsou uvedeny u akce takto:
Check in od 14:00 do 20:00
Check out do 10:00
Přeji příjemný den. S pozdravem recepce (Hanka)
Dobrý den, mám zájem o pobyt u vás. Když si s manželem dovezeme vlastní kola, je možnost jejich uskladnění? Děkuji Lenka Krénarová
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem. Ano, kolárna je k dispozici. S pozdravem a přáním hezkého dne Heresová Edita (recepce)
Dobrý den. Budete mít i nabídku na léto termín srpen. 2020.Zhruba na 7 dní. Pro 2 osoby. Děkuji Polák
Dobrý den, děkujeme za váš zájem o ubytování v našem resortu. Pro nabídky na léto můžete vyčkat spuštění akce (předpokládané období duben) či kontaktovat recepci na uvedeném emailu: rezervace@orsino.cz pro více informací. Přeji příjemný den. S pozdravem recepce (Hanka)
Dobry den, měli bychom zájem o pobyt pro dvě osoby na jednu noc od 15.-16.2. a zajímalo by mě, pokud máme pokoj vyklidit 16.2. do 10:00, do bazenu a sauny už nemůžeme? Dekuji :)
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem resortu a
poptávaný termín je v tuto chvíli volný.
Wellness a vstup do něj máte v ceně zakoupeného pobytu v uvedených
časech:
Volný vstup do bazénu po dobu pobytu (v čase 9:00–21:00) = koupat se
můžete do Vašeho odjezdu 10:00 hodin
Vstup do sauny (v čase 16:00–21:00) = sauna je v provozu až odpoledne
S příjezdem, který je od 14:00 hodin je určitě dostatek času na využití
těchto služeb k Vaší spokojenosti.
Přeji příjemný den. S pozdravem recepce (Hanka)
Dobry den, mate prosim volny pokoj pro 2dosp a 2deti (8 a 10let) v terminu 17/2–20/2? Bude uz bazen funkcni? Dekuji.
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem resortu a poptávaný termín je volný pro vhodný pokoj. V současné chvíli probíhají dokončovací stavební práce na bazénu a plánované spuštění provozu je 1.2.2020. Doplatky za děti se hradí hotově či kartou na místě (v případě on-line způsobu rezervace je nutné počet dětí a jejich věk uvést do poznámky). Přeji příjemný den. S pozdravem recepce (Hanka)
Dobry den,je mozne se u Vas ubytovat v termínu 31.1.-2.2.2020,dva
dospělý a dvě deti ve věku 4 a 6let?Deti se doplati na místě? Bude
v provozu bazén?
Děkuji Maršíķová
Dobrý den, děkujeme za Váš zájem o ubytování v našem resortu.
V současné chvíli probíhají dokončovací stavební práce na bazénu a
plánované spuštění provozu je 1.2.2020. Jestli bude vstup možný již
31.1.2020 Vám v tuto chvíli nedokážeme říci.
Doplatek za děti dle akce 550 Kč/noc/dítě se hradí hotově či kartou na
místě (v případě on-line způsobu rezervace je nutné počet dětí a
jejich věk uvést do poznámky). Přeji příjemný den. S pozdravem recepce
(Hanka)
Dobrý den, zakoupil bych nyní 2 vouchery pro 4 lidi ale pojede nás 5 je možné že by pátý člověk platil na místě?
Dobrý den, děkujeme za váš zájem. Pokud budete zakupovat 2× vouchery on-line způsobem potom k jedné rezervaci je nutné dopsat osobu navíc a její stáří a my Vám přidělíme vhodný pokoj. Doplatky jsou dle věku uvedené u akce (věk 2–10 za 550 Kč/den a nad 10 let za 890 Kč/den) a hradí se na místě hotově či kartou. Přeji příjemný den. S pozdravem recepce (Hanka)
Dobrý den,
Je možnost se u Vás ubytovat od 2.3 do 6.3? Děkuji
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem, ano, všechny termíny, které jsou v kalendáři obsazenosti uvedené jako možné, mají volné pokoje k rezervaci. S pozdravem a přáním hezkého dne Heresová Edita (recepce)
Dobrý den,
Děkuji za odpověď.A máte volno v tomto termínu pro dva dospělé a dvě
děti 4 a 7 let.? A je možnost je doplatit na místě kartou z Benefitu
plus?
Děkuji moc a přeji hezky den
Silvia Valin
Dobrý den, ano, tento termín je pro 4-lůžkový pokoj volný. Možnost placení touto kartou u nás není, děkujeme za pochopení. S pozdravem a přáním hezkého večera Heresová Edita (Recepce)
Dobrý den, mám zájem o pobyt u vás i s dětmi. V nabídce od
slevomatu jsem nenašla jak si přidat děti do objednávky . Je možnost nějak
upravit objednávku ?
Je to termín od : 5–7.3.2020
Děkuji Silvia Valin
Dobrý den, děkujeme Vám za Váš zájem. Děti se doplácejí na místě, ale při vyplňování on-line rezrevace je třeba zadat, že pojedou s Vámi a uvést jejich věk. S pozdravem a přáním hezkého dne Heresová Edita (recepce).
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
termín pobytu máme rezervovaný na 10–12.4.
Mohu se zeptat jakým způsobem řešit současnou situaci?
Změna termínu?
Děkuji za odpověď
Dobrý den pane Špirochu,
právě řešíme ve spolupráci se Slevomatem prodloužení platnosti voucherů za určitých podmínek.
Během příštího týdne budeme všechny klienty s rezervacemi na měsíc duben přes uvedené emailové adresy informovat o alternativním řešení změny termínu pro pobyt vzhledem k aktuální situaci a nouzovému stavu.
Prosím o chvilku trpělivosti než dořešíme. Přeji příjemnou neděli. S pozdravem Hanka (recepce)