Otevřené vouchery: Termín si rezervujte na e‑mailu: hotel.tetrivek@tiscali.cz nebo na tel. 499 736 242 a uveďte kód zakoupeného voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Dostavíte se do hotelu Tetřívek, poté budete ubytování v penzionu Jesenka.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, má penzion Jesenka na každém pokoji vlastní sociální
zařízení?
Děkuji za odpověď Blanka
Slevomat.cz
Dobrý den, Blanko :) ano všechny pokoje v penzionu Jesenka mají vlastní
sociální zařízení. Pěkný den Lukáš :)
Karlos
dobrý den, jedná se vůbec o slevu? v případě že ano krosím
o kalkulaci, děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den. Ne vždy je vše o slevách, ale často také o možnosti
volby. U nás můžete na tuto nabídku využít svých zaměstnaneckých
benefitů, garance spokojenosti či možnosti voucher refundovat :)
Pěkný den
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, má penzion Jesenka na každém pokoji vlastní sociální zařízení?
Děkuji za odpověď Blanka
Dobrý den, Blanko :) ano všechny pokoje v penzionu Jesenka mají vlastní sociální zařízení. Pěkný den Lukáš :)