Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Chalupa pro partu jen pár km od vyhlášených sjezdovek
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
Otevřené vouchery: Rezervaci provádějte v dostatečném předstihu na telefonu + 420 602 738 755. Vždy je nutné sdělit kód voucheru.
- Děti bydlí v rámci maximální obsazenosti chalupy.
- Domácí mazlíčci: 100 Kč/noc za malá plemena (vyšší plemema za cenu po domluvě na místě)
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobry den, zajma mě zda mate volny termin od 24.7.2020 do 2.8.2020 chtel bych si rezervovat 5 dnu v tomto terminu jelikoz jsme dostali dovolenou dekuji Vyrubalík
Dobrý den pane Vyrubalík,termíny červenec a srpen jsou obsazeny. Volné termíny září,říjen listopad 2020.S pozdravem Hlavatý.
Dobrý den,
Je u chalupy nějaký bazen?
Bazén u chalupy není.Koupaliště je v Jeseníku.
Dobrý den, mohou do chalupy i pejskové?
Dobrý den,malí pejskové mohou.
Dobrý den,
kuchyň na fotce je, ale bez sporáku – v čem se dá vařit?
Dobrý den pane Brdík,součásti kuchyně jsou plynová kamna,které nejsou vidět na fotce.S pozdravem Hlavatý.
Dobry den, bylo by volno v termínu 4–6.7.2020?
Dekuji M.Matoušková
Dobrý den paní Matoušková,termín je obsazen.S pozdravem Hlavatý.
Dobrý den,
je chata oplocená?
Dobrý den pane Horák,chalupa není oplocená,ale u chalupy je zahrada která je oplocená.S pozdravem Hlavatý.
Dobrý den, potrebovali bychom vedet, zda je mozno na posledni tyden prázdnin. Dekuji predem. A cenu za 7 noci.
Dobrý den :) ohledně termínů se prosím obraťte přímo na ubytování na e-mail chalupaujulka@seznam.cz nebo na tel. +420 602 738 755. Nejdelší možnost k zakoupení je 7 dní za cenu 8 199 Kč. Hezký den, Lukáš :)
Dobrý den, je volný termín na Velikonoce?
Dobrý den Lucie,
ohledně termínů se prosím obraťte přímo na ubytování na e-mail chalupaujulka@seznam.cz
nebo na tel. +420 602 738 755. Hezký den, Gabriela.
dobrý den, tady se prezentuje 4 dny, ale jen dvě noci … to nějak nesedí … pokud je psáno 4–9 dní, musí být zákonitě 3–8 nocí a ne 2–7 jak je uvedeno… to by se jedna musela spát venku pod širákem
Dobrý den, Oldřiško. Akce je nyní upravena na 3–7 dní / 2–6 nocí. Velmi Vám děkujeme za upozornění na chybu. Na svém profilu můžete nalézt malou pozornost. Pěkný den, Kristýna
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je chaloupka volná v termínu od 7. – 9. 8. 2020? Děkuji.
PRÁZDNINY JSOU OBSAZENÉ.S pozdravem Hlavatý