Online termín: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
v případě, že bysme vybrali termín koncem října a nebylo by možné
nakonec odcestovat z důvodu COVIDu, je možné si vybrat náhradní
termín?
Díky Hejdová
Slevomat.cz
Dobrý den, Lado, v případě, že by byly hranice uzavřené a voucher by
nebylo možné tím využít, samozřejmě uděláme maximum, abychom váš
voucher prodloužili a mohli jste jej využít v pozdějším termínu :)
Nemusíte mít tedy strach, že by váš voucher propadl bez možnosti řešení
či využití :) Pěkný den
Šárka Husáková
Dobrý den, bude tato nabídka i v příštím roce? Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Šárko :) takovou informaci zatím bohužel nemáme. Můžete si
nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná
další akce neunikne, nebo si vybrat z jiných nabídek, které budou
vyhovovat Vašim preferencím. Pěkný den :)
Jaromír Režný
Dobrý den můžete mi prosím napsat jaká je teplota vzduchu a moře koncem
srpna v této oblasti ?
Slevomat.cz
Dobrý den, bohužel se nám nepodařilo tuto informaci ověřit, kontaktujte
proto prosím přímo poskytovatele na tel. +48 533 533 142 či e-mailu recepcja@baltivia.pl :)
Pěkný den
Vojtěch
Dobrý den,
Chtěl bych se informovat zda by byl ještě volný termín pro 2 osoby od
20–24.7.2020.
děkuji za info.
Slevomat.cz
Dobrý den, Vojtěchu :) Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici.
Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce,
kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a
před Vámi se zobrazí volné kapacity penzionu. Zkuste se tedy podívat a
třeba najdete termín, který Vám bude vyhovovat :) Pěkný den
Martina
Dobrý den. Chtěli by jsme jet na tuto dovolenou ve 4.
2*dospělí +2děti.. Nejde mi zadat 2děti do objednávky. Je to tedy určené
opravdu po 2d+1dite? Děkuji za odpověď Pavlíková
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino :) standardně prodáváme bohužel jen dvoulůžkové
pokoje s jedou přistýlkou. Jediná možnost je zkusit kontaktovat přímo
hotel, zda Vám mohou nabídnout větší pokoj a případně za jakých
podmínek. Pěkný den, Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
v případě, že bysme vybrali termín koncem října a nebylo by možné nakonec odcestovat z důvodu COVIDu, je možné si vybrat náhradní termín?
Díky Hejdová
Dobrý den, Lado, v případě, že by byly hranice uzavřené a voucher by nebylo možné tím využít, samozřejmě uděláme maximum, abychom váš voucher prodloužili a mohli jste jej využít v pozdějším termínu :) Nemusíte mít tedy strach, že by váš voucher propadl bez možnosti řešení či využití :) Pěkný den