Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* hotel v Českém ráji: polopenze s neomezenými nápoji a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Doporučujeme předem ověřit dostupnost vybraného termínu. Termín si následně zamluvte na e‑mailu tammel@eahotels.cz nebo na telefonu +420 499 110 333 (co nejdříve po zakoupení voucheru). Při rezervaci uveďte kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
- V případě, že budete chtít pokoj s přistýlkou, ověřte dostupnost před zakoupením voucheru.
- Ceny pro děti a další osoby (balíček s all inclusive nápoji):
- 0–2,9 let – zdarma
- 3–11,9 let – 1200 Kč
- 12–99 let – 1790 Kč
- V případě, že budete chtít pokoj s přistýlkou, ověřte dostupnost před zakoupením voucheru.
- Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, chci se zeptat zda při zakoupení poukazu na pobyt s platností do 24.6.2020, bude platit poukaz i v případě prodloužení nařízení vlády i po tomto datu? Dekuji za odpoved
Dobrý den Katko.
Do té doby zcela určitě již vše bude fungovat na 100% a nebude třeba
dalších prodlužování.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den,kvůli Corona se zavírajī wellnes centra, rádi bychom
v příštím týdnu přijeli, ale jen pokud funguje wellnes,dïky za
odpověď
Hanka
Dobrý den paní Šutarová.
Dle nařízení vlády máme ubytovací zařízení zavřené do
24.3.2020. Dále se uvidí dle vývoje, každopádně všechny klienty
následně budeme informovat o změnách.
S pozdravem
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den,
máme s přítelem zakoupen welness pobyt v době od 17.-19. 3.
Chtěla bych se v souvislosti s epidemii korona viru zeptat, zdali tento pobyt
a další, nebude zrušen.
Děkuji za informace.
Dobrý den.
Dle nařízení vlády fungujeme normálně, ubytováváme, pouze restaurace
zavírá ve 20 hod. Takže i na polopenzi stihnete do té 20 hod určitě
dojít.
Co se týče dalších nařízení – budeme sledovat další jednání
našich zákonodárců a uvidíme.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den, chtěla bych se zeptat na termín 23.-25.3. – ale chtěli bychom jet s dětmi 10,13 let – dopl. je uveden za děti za balíček, nebo musím doplatek násobit 2? (kolik by teda byla celková cena za pobyt v termínu 23.-25.3. – 2 dospělí a 2 děti – 10,13). Děkuji. Veselá
Dobrý den paní Veselá.
Již vyřešeno po e-mailu viz včerejší korespondence.
Děkuji a přeji hezký den.
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den, chci se zeptat, do kdy platí sleva na březen za 4350,–? Děkuji, Zemánková
Dobrý den, paní Zemanová, doba vystavení nabídky není pevně stanovena a odvíjí se od více faktorů. Před koncem nabídky se u akce objeví časový odpočet. Čím dříve zakoupíte, tím lépe :) Pěkný den
Srdečně zdravím,bezlepkové jídlo je v nabídce či i v rámci balíčku možné připravit? Děkuji ta info.
Dobrý den Petře.
Ano, bezlepkové jídlo můžete nahlásit na tammel@eahotels.cz. Musíme
vědět nutně dopředu.
S pozdravem
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den paní Vošvrdová,
omlouvám se, asi jsem nechápavý. Ale z Vaší odpovědi jsem nepochopil,
který balíček si mám koupit, pokud mám zájem o uvedený konkrétní
víkendový pobyt, když víkend 28.2.2020 – 1.3.2020 zasahuje do února
i do března. Skoro to zní, jako bych si musel koupit balíčky dva, což jste
asi neměla na mysli. Nebo se na uvedený víkend nevztahuje žádný balíček?
Předem děkuji za upřesnění. Daniel
Dobrý den, Danieli :) určitě je vždy nejlepší volné dostupné termíny pro dané balíčky vidět ihned v online rezervačním kalendáři přímo v nabídce. V současné době jsou již bohužel březnové víkendové balíčky vyprodané a z února vidím volný termín z víkendových pouze 27.2.-29.2.2020. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den Lukáši,
chápu správně, že víkend počítáte od čtvrtka do soboty (27.2.2020 –
29.2.2020)? S pozdravem Daniel
Dobrý den,
včera jsem se ptal, jestli víkend 28.2.2020 – 1.3.2020 počítáte jako
únorový nebo jako březnový. Odpověď jsem zatím nedostal, ale koukám, že
balíčky na březnové víkendy už jsou mezitím vyprodány. Takže mi stačí
v zásadě jednoslovná odpověď na otázku, zda bude možné si rezervovat
zmíněný termín, pokud si koupím únorový balíček. Ale potřeboval bych
to dnes, protože má jít o dárek k Valentýnu.
Předem děkuji a přeji hezký den. Daniel
Dobrý den Danieli. Únorové balíčky lze uplatnit pouze v únoru. Na
březen si zakupte březnový balíček.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den, Danieli. Ano, takto kolega vyhledal jediný dostupný termín, který je možný alespoň částečně přes víkend. Pěkný den
Dobrý den,
uvažuji o tom, že bychom u Vás strávili víkend od pátku 28.2.2020 do
neděle 1.3.2020. Baličky nabízíte buď na únor s platností do soboty
29.2.2020 nebo na březen s platností od 1.3.2020. Který balíček si mám
vybrat, když část víkendu je v únoru a část v březnu? Předem díky za
odpověď. Daniel
Dobrý den Danieli. Únorové balíčky lze uplatnit pouze v únoru. Na
březen si zakupte březnový balíček.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den. Chtěl bych prosím info o termínu od 11.2 do 13.2. 2020.Pro dvě osoby s wellness a polopenzí viz balíček 4 100kč.
Dobrý den, pane Bidmone. V tuto chvíli vidím termín jako dostupný. Poradím Vám, že dostupné termíny můžete nalézt v online rezervačním kalendáři přímo u nabídky. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den. Rádi bychom u Vás strávili pobyt díky voucheru od
10.2.-12.2.2020. Já, partner a naše dcera (9 měsíců), je proto kapacitně
možné přidat dětskou postýlku na pokoj?
A pokud bychom chtěli ubytování ještě pro třetí dospělou osobu včetně
stravy, jaké by byly možnosti (jednolůžkový pokoj či přistýlka na náš
pokoj?) a kompletní cena za dvě noci pro tuto osobu? Děkuji mnohokrát a
s pozdravem Pavla.
Dobrý den Pavlo. Pouze lze zamluvit apartmán – tam je možnost umístit
třetí osobu dospělou i dětskou postýlku.
Který z balíčků jste rezervovala? Prosím dejte nám vědět na tammel@eahotels.cz. Dle
ceny balíčku se bude odvíjet cena dospělé osoby.
Děkuji a přeji hezký den.
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den, můžete mi, prosím, nabídnout cenu pro jednoho dospělého a dvě děti ve věku 10 a 6 let? Musela bych koupit voucher pro dva dospělé a menší dítě na přistýlce a nebo by bylo možné cenu upravit? Děkuji, Stehlíková.
Dobrý den, Lucie. Tato nabídka je vytvořena pro dvě dospělé osoby a nelze ji zde měnit. Jedinou variantou jak tuto nabídku zakoupit je skutečně zakoupit klasický voucher a za mladší dítě připlatit přistýlku. Pěkný den
Hello,
I am planning to book a stay in the hotel for two people. We will be arriving
by train. So, how far is the hotel from the Jicin train station? Does the hotel
provide any pick up service from the train station? If not, how can we arrive at
the hotel?
Thanks in advance
Hello Mrs. Pendharkar.
The train station is just cca 10 minutes by walk maximally. You can just follow
the exit street and walk untill the first crossing and then left. There are few
supermarkets on the left hand – Lidl, Kaufland..etc. and you follow the
street to the bus station. Then you go around the bus station to the
17.listopadu street and follow it for cca another 300 metres. On the right hand
there is our hotel Tammel. Also we can pick up you from the train station –
we would need the exact arriving time, the train number and exact date.
Let us know afterwards your decision.
With best regards
Dagmar Vosvrdova, front office manager
Dobrý den,
co přesně znamená „Neomezený vstup do Wellness Spa Tamlovka pro 2 osoby
(na základě provozní doby a volných kapacit)“? Provozní doba je jasná,
ale volné kapacity už nevím jak přesně vyložit.
Dobrý den.
V případě naplnění kapacity wellness, budou klienti požádáni, aby
přišli později. Kapacitně jsme omezeni.
S pozdravem
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den, pokud bych chtěla na únor zakoupit pobyt ve Vašem hotelu ze Slevomatu od čtvrtka do soboty je to možné? Pokud ano, který voucher zakoupit víkendový pobyt nebo pobyt na všední dny, který máte pouze od pondělí do pátku? Děkuji za odpověď Dostálová
Dobrý den paní Dostálová.
Bohužel balíčky jsou pouze na 2 noci, 3 dny. Lze dokoupit na hotelu extra
noc. Jiné balíčky bohužel nenabízíme. Pokud budete chtít, poptejte
termín na tammel@eahotels.cz. Rádi
Vám vyhovíme.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den,
pokud jsem to dobře pochopila tak Wellness (vířvika, sauny, bazén) je
možné využít neomezeně pouze 1×? A jak je to s fitness?
Děkuji předem za odpověď.
Dobrý den Evo,
wellness můžete navštěvovat neomezeně v provozních hodinách po celou
dobu pobytu. Fitness je také v ceně.
Hezký den, Gabriela.
Dobrý den chtěl bych se zeptat jestli bude možné zarezervovat si termín na tři noci od 7.5–10.5.2020 a využít na něj voucher nebo nějak uplatnit benefity.Děkuji za odpověď
Dobrý den pane Danieli.
Bohužel zatím nemáme balíčky na květen.
Sledujte prosím nabídky, určitě během února dodáme.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová, front office manager
Dobrý den, chtěla bych se zeptat , jestli je v ceně i vstup do fitness? Děkuji.
Dobrý den, paní Žočková,
vstup do fitness je již v ceně, bohužel není ještě úplně vybavené.
Najdete zde eliptikal, pak podložky a míče na cvičení.
S přáním krásného dne
Recepce hotelu Tammel
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda-li je možné k voucheru připlatit pobyt pro 3 osobu na přistýlce včetně wellness atd? Jedná se o dospělé osoby v období od 4.-6.2. 2019. Moc děkuji za odpověď , Janoudová.
Dobrý den, ano, samozřejmě lze připlatit přistýlku pro dospělou osobu
v ceně 1790,– včetně všech služeb.
S přáním krásného dne Recepce hotelu Tammel
Dobry den, breznove terminy nejsou mozne ?
Dekuji
Dobrý den, bohužel. Tato nabídka platí do konce února. Hezký den, Karel.
Dobrý večer, je možný u varianty únor, všední dny pobyt od neděle do pátku, tedy 6 dní/5 nocí (např. 23. – 28.2.2020)? Jaká by byla cena za tento pobyt? Předem děkuji za odpověď. Kamil
Dobrý den, Kamile :) Je mi líto, ale délka pobytu jsou maximálně 3 dny / 2 noci :) Pěkný den
Dobrý den, chci se zeptat, jak by to bylo s dětmi 10,5 let v období 10.2–12.2. při zakoupení voucheru – zda je možné, aby obě děti byly s námi na pokoji a jaká by byla cena za pobyt.
Dobrý den,
0–2,9 let – zdarma
3–11,9 let – 1200 Kč
12–99 let – 1790 Kč
V případě, že budete chtít pokoj s přistýlkou, ověřte dostupnost
před zakoupením voucheru.
tammel@eahotels.cz
+420 499 110 333
Hezký den, Karel.
Dobrý den, kolik stojí masáže, jaké druhy nabízíte a jak se mají
objednávat – stačí v den příjezdu nebo dříve......?
Děkuji Bartůňková
Dobrý den,
nabízíme různé druhy masáží a doporučujeme si je předem objednat
například emailem na tammel@eahotels.cz
nebo na tel. č. 499 110 333.
Z těch základních masáží je to masáž zad a šije za 400,– a masáž
celého těla za 800,–.
Dále pak nabízíme:
Masáž horkými lávovými kameny 60 minut 1000,–
Masáž šije + Indická masáž hlavy 45 minut 650,–
Lymfatická masáž dolních končetin + zábal 90 minut 1200,–
Reflexní masáž plosky nohy 45 minut 650,–
Čokoládová masáž 60 minut 950,–
S přáním krásného dne
Recepce hotelu Tammel
Dobrý den, dokazete nabídnout veganskou stravu?
Dobrý den,
ano, rádi Vám připravíme veganskou stravu.
S přáním krásného dne
Recepce hotelu Tammel
Dobrý den,
všimla jsem si v recenzích, že se musí proházet otevřenou terasou na
snídani. Musí se přes ni procházet i na večeři nebo ta je ve stejné
budově jako pokoje ? Bazén je ve stejné budově jako pokoje? Předem děkuji
za odpověď
Dobrý den,
pokoje se nacházejí v obou budovách. V jedné budově se nachází Wellness
a v druhé budově se nacházejí obě restaurace (snídaně, večeře). Pokud
je to možné (dle obsazenosti hotelu), preferujeme ubytování v budově
s Wellness. Je to pro klienty příjemnější varianta.
S přáním krásného dne
Recepce hotelu Tammel
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je u Vás nějaká možnost parkování pro vozy na LPG? Děkuji.
Dobrý den.
Auta na LPG mohou parkovat na parkovišti naproti hotelu. Bohužel do garáží nesmějí.
S přáním hezkého dne
Dagmar Vošvrdová, front office manager