Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Objevujte krásy Polska: hotel u lesa a řeky, polopenze a neomezený wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja.wisla@hotelaries.pl nebo na tel. +48 539 535 216. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Doporučujeme provést rezervaci co nejdříve po obdržení voucheru.
- Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Dítě do 2,9 let má pobyt se stravou zdarma.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci nejsou povoleni
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma (jeden pokoj má vyhrazené jedno parkovací místo)
Otevřené vouchery: Voucher bez rezervace lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Zrušení již domluvené rezervace či změna data rezervace již není možná.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Změna termínu rezervace taktéž není možná. Při nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, z jedné recenze na google jsem se dočetla, že hotel je stále ve výstavbě, tudíž ve všech pokojích neteče teplá voda a pokoje nejsou vytopené. Tudíž mě zajímá, kdy hotel bude zcela hotov, a zda pokud dorazím před dokončením stavby hotelu a budu ubytována na takový pokoj, je možné vyměnit pokoj za jiný? Předem děkuji.
Dobrý den, Nikol. Tuto nabídku je možné využít až od 29.2.2020, mělo by tedy vše být v pořádku. Pokud by v pokoji nemělo například fungovat topení, určitě Vám pokoj bude vyměněn. Pěkný den
hrají na pokoji i české programy?
Dobrý den, Mirku. Bohužel české programy nehrají. Pěkný den
Dobrý den,
když zadám dítě s věkem 2 roky, připočítává se cena. Jak tedy mám
rozumět tomu, že je dítě ZDARMA?
Dobrý den, Tome :) cena se zvýší po zadání dítěte z důvodu výběru pokoje s přistýlkou. Pokud by dítě lůžko nepotřebovalo tak jej uveďte pouze poté do poznámky a cena se nezvýší. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,
Je možnost bezlepkové polopenze u Vás?
Děkuji za odpověď.
Dobrý den Veroniko, je možné upravit stravu, jen je potřeba zavolat do hotelu, nebo poslat email minimálně týden před příjezdem. Přeji krásný den, Karel
Dobrý den, dvouluzkovy pokoj Premiér s 2 lůžky, jedna se o manželskou postel nebo ne? Děkuji
Szanowna Pani Magdaleno,
Uprzejmie informuję, iż łóżka w pokojach są podwójne łączone
z możliwością rozdzielenia na życzenie gościa.
Pozdrawiam,
Natalia
Dział rezerwacji
Dobrý den, kolik dětí mohu vzít. Máme 3 děti. Mohlo by jedno spát s rodiči. Postačil by tedy 4 lůžkový pokoj. Děkuji Pavlíčková
Dobrý den Vendulo,
v tomto hotelu je možné ubytovat maximálně 2 dospělé a 1 dítě na
jednom pokoji. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, personal mluvi cesky nebo jak se dorozumime?
Szanowna Pani Veroniko,
Uprzejmie informuję, iż personel hotelu posługuje się językiem polskim lub
angielskim.
I would like to kindly inform you that our personnel speak polish or
english.
Kind Regards,
Natalia Trybus
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, pár dní zpátky jsem se dívala na ternim 20.-23.3. a bylo možno jej objednat. Dnes, když jsme chtěli objednat tento termín již nešel vybrat. Už není v tomto termínu volno??
Dobrý den :) pokud termín nelze objednat v rezervačním kalendáři bohužel to opravdu znamená, že v současné době je kapacita hotelu plná. Snad si případně vyberete jiný termín. Pěkný den, Lukáš :)