Rezervaci můžete 5 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 5 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, je ZOO a wellness v provozu? Je možné pobyt využít bez
omezení (zhledem k současné situaci v ČR)? Děkuji za
odpověď. Helena
Slevomat.cz
Dobrý den, Heleno :) ZOO je nyní stále v provozu. Na případné další
omezení a zda je možné pobyt nyní využít je nejlepší kontaktovat penzion
na mailu penzion@pivovarskydvurplasy.cz
nebo na tel.
+420 724 105 953. Pěkný den, Lukáš :)
Hana Šrámková
Dobrý den, v popisu jsou jen sauny, atd, ale na fotce a popisu hotelu je
i vířivka. Je teda zahrnuta v ceně voucheru? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Hano, vířivka v ceně balíčku není, je však možné si ji
připlatit :) Pěkný den
Milena Čelobentičová
Dobrý den, je možné využít na velikonoční pobyt?
Slevomat.cz
Dobrý den, Mileno. Pokud v tomto termínu má penzion volné kapacity, lze
využít i na velikonoční pobyt. Dostupnost termínů si můžete ověřit
přímo v penzionu na tel. +420 724 105 953 či e-mailu penzion@pivovarskydvurplasy.cz.
Pěkný den, Kristýna
Andrea
Dobrý večer.Chtela bych se zeptat,kolik bych měla koupit voucherů, když
by jsme chtěli ject ve složení ja,manzel a dítě 9 let a jaká by byla
cena? Děkuji Holmanová
Slevomat.cz
Dobrý den, Andreo. Stačí Vám pouze jeden voucher. Doplatky za děti
starších 4 let jsou za plnou cenu dle platného ceníku, který Vám dle
uvedených informací v nabídce sdělí na recepci. Pěkný den, Kristýna
Martina Lachoutová
Dobrý večer, byla by možnost mezi 14.04–16.04? nebo 15.04–17.04? Moc
děkuji za odpovď :)
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino :) nejrychlejší možnost je kontaktovat přímo hotel
na tel. 724 105 953, aby Vám termín případně někdo tzv. „nesebral“.
Pěkný den Lukáš :)
Goitková
Dobrý večer, měli bychom zájem o pobyt ve dnech 31.1.-2.2.; máte
prosím volno? Děkuji za odpověd.
Slevomat.cz
Dobrý den, paní Goitková :) nejrychlejší možnost je kontaktovat přímo
hotel na tel. 724 105 953, aby Vám termín případně někdo tzv.
„nesebral“. Pěkný den Lukáš :)
Zdeněk Pulpán
Dobrý večer, měli bychom zájem o pobyt v termínu
28.02.2020–01.03.2020 . Je to možné ?
Děkuji za odpověď Pulpánová
Slevomat.cz
Dobrý den, doporučuji kontaktovat recepci na telefonním čísle:
724 105 953. Hezký den, Karel.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, je ZOO a wellness v provozu? Je možné pobyt využít bez omezení (zhledem k současné situaci v ČR)? Děkuji za odpověď. Helena
Dobrý den, Heleno :) ZOO je nyní stále v provozu. Na případné další omezení a zda je možné pobyt nyní využít je nejlepší kontaktovat penzion na mailu penzion@pivovarskydvurplasy.cz nebo na tel.
+420 724 105 953. Pěkný den, Lukáš :)