Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Dětské bavlněné tepláky Gudo s barevným prošíváním, autíčky i kočičkami
Hodnocení podniku GUDO dětské oblečení
Kalhoty super, spíš na štíhlejší děti, což moje je :-)
Moc děkujeme za hezké hodnocení.
Těší nás to.
Martina Försterová - GUDO
Pěkné tepláčky, výborné jednání s dodavatelkou – přiobjednávala jsem ještě jiné, které původně nebyl v nabídce, a vše bylo doručeno rychle a v pořádku
Díky moc. Těší nás to.
Martina Försterová - GUDO
Kvalita potisku
Dobrý den,
potisk na látkách, které kupujeme je digitální Tzn. že je mimořádně odolný a stálý. Pokud jste nebyla spokojená, je možnost zboží vrátit.
Hezký den
Martina Försterová - GUDO
Do 3 měsíců byla díra na koleni
Mrzí nás, že se něco nepovedlo. Klidně mi zavolejte nebo napište.
Martina Försterová - GUDO
kvalita materiálu, kvalitní šití
Děkujeme za hezké hodnocení.
Martina Försterová - GUDO
Super materiál, krásné obrázky.
Moc děkujeme za hezké hodnocení.
Martina Försterová - GUDO
Kvalitní zboží, hezké.
Moc děkujeme.
Martina Försterová - GUDO
Dlouhá doba dodání.
Děkujeme za hodnocení.
Za delší dobu dodání se omlouváme.
Martina Försterová - GUDO
Krásné tepláky jako vždy. Jen tentokrát díra vedle švu, tak uvidím, jak se to vyřeší.
Dobrý den,
to mně mrzí, ale samozřejmě Vám je vyměním.
Omlouvám se.
Martina Försterová - GUDO
Krásné tepláčky. Děkuji
My také moc děkujeme.
Martina Försterová - GUDO
Kvalitní zboží.
Delší doba dodání.
Děkujeme za hezké hodnocení.
Martina Försterová - GUDO
pěkné, kvalitní zpracování
Díky moc.
Martina Försterová - GUDO
Konečně teplaky, které sedi i hubenym detem. Hezke vzory, detem se libi. Velmi ochotná paní, na všem jsme se domluvily.
Delší doba dodání, ale s tím se pocitalo.
Děkujeme, jsme rádi, že jste spokojeni.
Martina Försterová - GUDO
skvělý material , stálost barvy, drží tvar
bez připomínek
Díky za pochvalu a hezké hodnocení.
Martina Försterová - GUDO
Do dneška zboží nemám u sebe. Upozorňovala jsem na to emailem, arogantně mi bylo řečeno, že zboží mi poslali na konci března. Ze zásilkovny mi nepřišlo, že by zboží dorazilo na výdejní místo. Tady na slevomatu mi svítí, že zboží mám u sebe, přitom to není pravda. Vůbec nemají snahu vyřešit problém, jestli to poslali špatně, mají to snad dohledat oni, alr.proc by to řešili, když už mají peníze na účtu, že? Dokážu pochopit hodně, ale po komunikaci mailem, rozhodně nedoporučuji.
Dobrý den,
tato reakce nás velmi mrzí, ale Vaši zásilku jsme odeslali 27.3.2020, toto jsme Vám i sdělili, když jste se dotazovala, kde zásilka je. Neposlali jsme jí špatně, ale vzhledem k situaci, která nastala je zřejmě Vaše výdejní ZASILKOVNA zavřená. 15.3. jsme Vám nabízeli možnost zásilku poslat na naše vícenáklady poštou, na to jste bohužel zareagovala až 15.4., kdy už byla zásilka dávno odeslaná. Ani po sdělení, že zásilka je odeslaná přes ZASILKOVNU, jste nereagovala, že by jste chtěla zásilku přesměrovat do jiné ZASILKOVNY. Bez Vaší účasti na řešení problému, nemůžeme zásilku přesměrovávat jinam. Vaše zásilka je stále na depu ZASILKOVNY.
S pozdravem
Martina Försterová - GUDO