Otevřené vouchery: Ověření dostupných kapacit a rezervace předem na tel. č .: +421 910 623 176
Při rezervaci pobytu je třeba uvést kód voucheru
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou nebo pokoj vyššího standardu (za doplatek), ověřte si dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Info k fakturám: Vystavování dokladu se řídí legislativou daného státu. Pokud potřebujete doklad vystavit, kompletní informace o fakturačních údajích zašlete přímo hotelu, a to ihned po zakoupení voucheru – v případě online termínu do pole pro poznámku, v případě otevřeného voucheru přes e‑mail nebo telefonicky.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády SK. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Otevírací hodiny bazénu denně: 16:30–21:00
Otevírací hodiny saunového světa denně: 17:00–21:00
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, máme koupeny zájezd na Slovensko v termínu 28.10–1.11. Od
18.9 je cesta na Slovensko pouze s testem a písemným potvrzením, vzhledem
k tomu ze se za testovani jedna o půlku ceny zájezdu, chceme vědět jaké
jsou možnosti. Pokud bude test potřeba i těsně před odjezdem, budeme
z těchto důvodu chtít zájezd zrušit a vrátit plnou castku. Viz
předchozí komunikace, kdy mi bylo sděleno, ze nejsou žádné storno
poplatky.
Zruby Nezábudka
Dobrý deň prajem, Vaša rezervácia ostáva momentálne v platnosti,
v prípade, že nebudete môcť nastúpiť na pobyt, je potrebné 7 a viac
dní vopred nahlásiť nový termín pobytu, alebo kupón niekomu venujete, kto
ho využije namiesto Vás. Hotel je v plnej prevádzke, hranice s CR
momentálne nie sú uzavrete, takže platia štandardné storno podmienky:
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná
pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější
změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový
voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po
domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení
Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu
+420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od
zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní
před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při
zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné
výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po
domluvě s recepcí.
Denisa Poláková
Dobrý den, četla jsem že bazén je vypuštěný.. Jak dlouho má být
bazén uzavřený?
Zruby Nezábudka
Dobrý deň prajem, nový bazén je už v prevádzke ubytovaným hosťom,
vstup pre neubytovaných hostí do bazéna je na 3 hodiny za 5€. S pozdravom
a prianím pekných dní recepcia hotela
Ja
Dobrý den,kam mají děti do 15 let zakázaný vstup? Nevím co je „do
vitalneho světa“.Dekuji
Zruby Nezábudka
Dobrý deň prajem,
jedná sa o vitálne saunový svet, avšak vstup do bazéna majú povolený.
S pozdravom a prianím pekných dní recepcia hotela
Jana Burianková
Dobrý den, je možné využít bazén se slabou vodou i s 6m
miminkem? Děkuji
Zruby Nezábudka
Dobrý deň prajem,
áno 6mesačné bábätko môže využívať bazén so slanou vodou. V prípade
ďalších otázok môžete kontaktovať recepciu hotela na emailovej adrese recepcia@hotel-nezabudka.sk
S pozdravom a prianím pekných dní recepcia hotela
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, máme koupeny zájezd na Slovensko v termínu 28.10–1.11. Od 18.9 je cesta na Slovensko pouze s testem a písemným potvrzením, vzhledem k tomu ze se za testovani jedna o půlku ceny zájezdu, chceme vědět jaké jsou možnosti. Pokud bude test potřeba i těsně před odjezdem, budeme z těchto důvodu chtít zájezd zrušit a vrátit plnou castku. Viz předchozí komunikace, kdy mi bylo sděleno, ze nejsou žádné storno poplatky.
Dobrý deň prajem, Vaša rezervácia ostáva momentálne v platnosti, v prípade, že nebudete môcť nastúpiť na pobyt, je potrebné 7 a viac dní vopred nahlásiť nový termín pobytu, alebo kupón niekomu venujete, kto ho využije namiesto Vás. Hotel je v plnej prevádzke, hranice s CR momentálne nie sú uzavrete, takže platia štandardné storno podmienky:
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na adrese www.slevomat.cz/kontakt či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.