Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost volného termínu telefonicky na tel. č. +48 18 20 20 255 nebo e‑mailem na indywidualni@trip.pl (oddělení rezervací je otevřené ve dnech pondělí až pátek v čase 8–18 h). Při rezervaci uvádějte kód voucheru.
Online rezervace: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Pomoc s rezervací: Komunikace probíhá v angličtině nebo polštině. Pokud máte s rezervací potíže, rádi vám pomůžeme, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Upozornění: V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
Dobré vědět: Využití služeb se řídí platnými nařízeními vlády PL. Pro více informací doporučujeme sledovat oficiální stránky nebo se obrátit přímo na hotel.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Vcera jsem zadal o rezervaci, zakoupeny vouchery pro 6 lidi na 6 noci a
nikdo neni schopen o potvrzeni rezervace..... stastnulukas@seznam.cz
Hotel Belvedere
Dzień dobry,
Rezerwacja została założona, potwierdzenie rezerwacji zostało wysłane na
Pana maila z adresu: monika.mrugala@trip.pl.
Proszę sprawdzić pocztę e-mail.
Z poważaniem
Paweł Hełmecki
Lukáš Šťastný
Dobry den,
byly by volne pokoje od 13. do 19. 7. 2019 …3× dvou luzkovy pokoj.
Hotel Belvedere
Witam,
mamy dostępne pokoje. Prosimy o wiadomość na adres indywidualni@trip.pl
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
Tina
dzien dobry .viem že piesek za 50zl-(dobe?)acha to jest chyba za 24godzin
,myslalam že za caly czas ,kdybysmy pojechali na caly tydzien..to sie spletlam
z czeskym znaczeniem
Hotel Belvedere
Witam serdecznie,
opłata za zwierzę to 50,00 pln/ za 1 dobę hotelową.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
MONIKA
PĚKNY VEČER, PROSÍM CENY JSOU UVEDENÉ ZA OSOBU?NEBO POKOJ?NENAŠLA JSEM
MOŽNOST UPRAVIT POČET OSOB..DÍKY
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko :) uvedené ceny jsou vždy za pokoj pro zvolený počet
osob. Ten si snad upravíte po kliknutí na koupi voucheru. Ať už u varianty
s termínem nebo bez termínu. Pěkný den Lukáš :)
Martina
Dobrý den, uvedené parkovné 30zl je za 1 noc nebo za pobyt? A kolik jsou
poplatky městu za osobu na 2 noci? Děkuji.
Hotel Belvedere
Witam serdecznie,
30zł jest to cena za dobę za jedno miejsce parkingowe.
Tutaj znajdą Państwo informację o parkingach miejskich:| https://www.zakopane.pl/inne/strefa-miejska/transport/parkingi
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
Zdeněk Zmeškal
Je možno si pobyt prodloužit ikdyž voucher mám jen na 2 dny ( + 1–2
dny navíc ). Děkuji.
Hotel Belvedere
Witam,
oczywiście istnieje taka możliwość. W sprawie przedłużenia prosimy
o informację na indywidualni@trip.pl
ponieważ cena przedłużenia jest zależna od daty pobytu.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz
Dział Rezerwacji Indywidualnej
Martin
Dobrý den,
může do Vašeho hotelu malý pes ?
Děkuji
Hotel Belvedere
Witam,
zwierze jest dodatkowo płatne 50,00 zł za dobę.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
Petra Alexová
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat od kolika do kolika hodin jsou podávány večeře?
A zda se dá případně individuálně čas večeře přizpůsobit z důvodu
nějakého výletu. Děkuji.
Hotel Belvedere
Witam,
obiadokolacja jest w formie bufetu w godzinach 17–20. Jeśli planują Państwo
późny przyjazd do hotelu, prosimy o telefon na recepcję ( 18 20 21 200 ),
po zgłoszeniu prośby istnieje możliwość wstawienia zimnej płyty do pokoju
w ramach obiadokolacji.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnej
Artmanová
Dobrý den, chtěla jsem provést rezervaci v březnu, ale nejde mi zadat
věk dětí. Mám 3 děti ve věku 1,5,7 let a v aplikaci slevomat mi nejdou
děti dle věku zadat. Můžete poradit proč? Když zadám nejstarší dítě,
další dvě mohou být max 3roky staré? Děkuji
Hotel Belvedere
Witam,
prosimy o podanie terminu na indywidualni@trip.pl
abyśmy mogli sprawdzić dostępność pokoi dla 2 osób dorosłych i trójki
dzieci.
Zdarza się, że nie ma możliwości zaznaczenia dzieci ponieważ nie ma już
dostępnych dużych pokoi.
Pozdrawiam,
Aleksandra Marusarz Dział Rezerwacji Indywidualnie
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Vcera jsem zadal o rezervaci, zakoupeny vouchery pro 6 lidi na 6 noci a nikdo neni schopen o potvrzeni rezervace.....
stastnulukas@seznam.cz
Dzień dobry,
Rezerwacja została założona, potwierdzenie rezerwacji zostało wysłane na Pana maila z adresu: monika.mrugala@trip.pl.
Proszę sprawdzić pocztę e-mail.
Z poważaniem
Paweł Hełmecki