Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit). V případě příjezdu autem, prosím u rezervace uveďte SPZ vozidla.
Otevřené vouchery: Rezervace a ověření volné kapacity na tel. čísle: + 36 96 511450 nebo e‑mailem: reception@hotelkonferencia.hu (anglicky, německy nebo maďarsky). V případě příjezdu autem, prosím u rezervace uveďte SPZ vozidla.
Rezervaci doporučujeme řešit v dostatečném časovém předstihu.
Pomoc při rezervaci: rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Děti do 4,9 let zdarma včetně polopenze a hotelového wellness
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 2 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 2 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den,
jak je to s parkováním u hotelu?
Děkuji.
Slevomat.cz
Dobrý den, Karle :) hotel poskytuje parkování v podzemních garážích
za příplatek 10 EUR na den. Je ale nutná předchozí rezervace. Pěkný den,
Lukáš :)
Marcela
Dobrý den, lze se domluvit česky v tomto hotelu? Nebo případně
anglicky? Lze platit v Maďarsku eury nebo pouze forinty? Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Marcelo, domluvíte se zde anglicky, německy či maďarsky.
V Maďarsku je možné platit i eury. Hezký den, Gabriela.
Michaela
Dobrý večer, Chtěla bych zakoupit pobyt, ale potřebovala bych fakturu
napsat na zaměstnavatele, abych mohla čerpat z FKSP. Lze se domluvit na
konkrétních informacích, které by byly na faktuře?
Slevomat.cz
Dobrý den, Michaelo :) vystavení FKSP faktury se týká pouze českých
hotelů. V případě, že stojíte o vystavení FKSP u zahraničního
hotelu, je nutné se nejprve domluvit přímo s hotelem, zda vůbec tuto
službu poskytují. V případě, že ano, vytvořte objednávku na bankovní
převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy (například hotel či
CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu, částku a variabilní
symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji vaší firmy. Částka
musí být na faktuře uvedena v českých korunách. Kontaktní údaje na
poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci „Jak uplatnit“.
Pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
jak je to s parkováním u hotelu?
Děkuji.
Dobrý den, Karle :) hotel poskytuje parkování v podzemních garážích za příplatek 10 EUR na den. Je ale nutná předchozí rezervace. Pěkný den, Lukáš :)