Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Pohoda pod Vysokými Tatrami: polopenze, wellness i vstup na atrakce
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace termínu na e‑mailu recepcia@hoteleuforia.sk – zároveň uveďte kód voucheru.
- Volný termín je potřeba vždy domluvit předem.
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat.
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí hotelu.
- Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Zapůjčení dětské postýlky: 10 €/pobyt
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 3 dny předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
- Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 3 dny před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
kolik stoji pobyt na 8dní 7nocí polopenze.Terminod 30.8 do 6.9 20pobyt pro 2 osoby
Dobrý deň pani Chadimová, cena tohoto pobytu je 11765 Kč.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Dobry den, moc dekuju za email. Prosim, poradte mi tedy jak ale na Slevomatu zabookovat termin 21/7–30/7? Neni tam moznost v kalendari tento termin objednat. Rada bych vam i zaplatila rezervaci. Dekuju ta zpravu.
Dobrý den Pavlo, Vámi vybraný termín bohužel není k dispozici. Poradím Vám, že dostupné kapacity si můžete ověřit přímo v nabídce, kde stačí kliknout na vybranou variantu, poté na kolonku Vybrat termín a před Vámi se zobrazí volné kapacity nabídky. Přeji krásný den, Karel
Děkuju moc za vaši zprávu, poslala jsem vám email se zájmem. Určitě bych tedy uvítala komunikaci emailovou a rádi bychom termín u vás zamluvili (dle emailu) Děkuju moc za vaši rychlou zprávu. Pavla Koželuhová
Dobrý deň, ďakujeme, odpovieme Vám ďalej už e-mailom.
S pozdravom,
Hotel Euforia
Dobry den, psala jsem Vam uz dva emaily, ale uz 5 dni zadna reakce. Rada bych u vas ubytovani zarezervovala, ale stale bohuzel nedochazi k zadne komunikaci. Tady ano, dostanu odpoved hned, ale rada bych s vami dokoncila objednavku. Popripade hledala jine ubytovani, ikdyz nerada. Dekuju
Dobrý den, ráda bych k vám jela ráda s dětma v termínu 21/7 –28/7 (využít 8denní voucher) + 2denní, celkem 10 dní pobytu u vás. Dá se to skloubit, pokud u vás chci platit přes benefity? Rádi bycom od 21/7 –30/7 ubytování 1 dospělý a 2děti(12 let a 10let). Je možné to takto zorganizovat? Děkuju
Dobrý deň,
je to možné, izbu sme Vám už predbežne rezervovali, pretože v danom
termíne sa jedná o poslednú voľnú izbu.
Je možné platiť cez benefity.
S pozdravom,
Hotel Euforia
Dobrý den,
Je ještě volný nějaký termín o letních prázdninách pro dva dospělé a
dvě děti,(5, 8 roků)
Děkuji za odpověď
Dobrý den, Milane. Je mi líto, ale o letních prázdninách žádný volný termín již není k dispozici. Poradím Vám, že dostupnost termínů si můžete ověřit přímo v online rezervačním kalendáři přímo u nabídky. Pěkný den, Kristýna
Dobrý den ,jak daleko od hotelu Eufória je železnice a u jaké stanice
vystoupit a je možný pobyt 2+ vnuk v dubnu mu bude 5let plánujeme výlet na
duben tři noci o kolik bude vyšší cena a musíme při objednávce
informovat 2+1.
děkujeme za odpověď
Dobrý deň,
Hotel je medzi dvoma zastávkami železnice, Pod Lesom a Nová Lesná. Obidve
sú 900m od hotela. Hostia zvyknú pri príchode do hotela vystupiť na stanici
Pod Lesom, aby išli zo stanice k hotelu dole kopcom. Následne keď idú
železnicov na výlety, odchádzajú zo stanice Nová Lesná, aby išli
z hotela na stanicu opäť dole kopcom. Váš vnuk bude mať pobyt bez
doplatku, takže kľudne môžete pri objednávke uviesť, že má 5 rokov.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Dobry den,
Ako daleko je od hotela zjazdovka? Maju aj lyziarsku skolku? Dakujem.
Dobrý deň,
najbližšia zjazdovka je v Starom Smokovci (2.5 km), ale väčšina našich
hostí chodí lyžovať do Tatranskej Lomnice (7.5 km). V obidvoch
strediskách je aj lyžiarska škola.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Je možno dokoupit navíc k pobytu vířivku? Případně za kolik?
Děkuji
Dobrý večer,
môžete si dokúpiť hodinový vstup do vírivky za 10€. Vstupy do vírivky a
sauny sú privátne (ste tam len vy). Počas pobytu si na recepcii rezervujete
konkrétny čas, kedy by ste chceli ísť do vírivky a sauny.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Dobrý den, 30 minut ve vířivce a v sauně je privátní, nebo s ostatními hotelovými hosty? Děkuji za odpověď!
Dobrý večer,
je to privátne. Na recepcii si rezervujete čas, kedy chcete ísť.
S pozdravom,
Hotel Eufória***
Dobrý večer, zajímalo by mě, zda je večeře formou bufetových stolů
teplá? Jaká jídla jsou např. k dispozici?
Děkuji
Dobrý deň,
áno, večera je formou bufetových stolov. Zahŕňa predjedlo, polievku a
5 hlavných jedál (väčšinou sú to 3 mäsité jedlá, 1 bezmäsité jedlo
a 1 sladké jedlo).
S pozdravom, Hotel Eufória***
Dobrý den, v jakých časech, prosím, se podávají snídaně a večeře? Děkuji za odpověď!
Dobrý deň, raňajky sa podávajú od 7.30 do 9:00 a večere od 17:30 do
20:00.
S pozdravom, Hotel Eufória***
Dobrý den, Ráda bych se zeptala, zda je možný pobyt se třemi dětmi – 8, 6 a 6 let? Děkuji za odpověď.
Dobrý deň pani Lenka,
samozrejme je možný aj pobyt s troma deťmi, ak by ste si rezervovali
rodinnú izbu alebo apartmán. Doplatok za rodinnú izbu je 10€/ noc a za
apartmán 20€/ noc. Viete už konkrétny termín, o ktorý by ste mali
záujem?
S pozdravom, Hotel Eufória***
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
Psala jsem Vám už na email. Chtěla jsem se zeptat, když by jsme přijeli 3 dospělé osoby, je možné přiobjednat apartmán, aby jsme měli oddělené ložnice / pokoje? V nabídce máte totiž jen rodinný pokoj. Termín je to 3.-9.7.2020. Doplatek by jsme popřípadě doplatili.
Děkuji za odpověď
Dobrý deň pani Hrnčířová,
bohužiaľ v termíne 3.-9.7.2020 už nemáme voľné apartmány. Najbližší voľný termín, kedy je apartmán k dispozícii je 12.-20. júl 2020. Neskôr bude apartmán k dispozícii až 22. augusta.
S pozdravom,
Hotel Eufória***