Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Děkuji za odpověď,lze ubytovat v terminu od 6. do 10.4.,pokoj pro dvě
osoby? Ptám se nez zakoupil voucher.
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) Nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné
termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@alpenheart.at nebo na
tel.+420 770 112 284 . Pěkný den :)
Jana
Dobrý den,jak je to prosím s lyzovanim u vás v dubnu?děkuji za
odpověď. J.
Slevomat.cz
Dobrý den Jano, i v dubnu je možné vytáhnout lyže, či běžky a
vyrazit do terénu.
Krásný den,
Karel.
Adela baxova
Dobry den, snazila jsem se kontaktovat mailem 2× ubytovani,ale nikdo mi
neodpovedel.je to vice nez 14dni.chtela bych vedet zda mohu koupit voucher a
rezervovat si termin 6.-11.3.nebo 13.-18.3. Pro 2dosp osoby a 2deti (9let a
0let).dekuji
Slevomat.cz
Dobrý den Adélo,
mrzí nás, že máte problémy s komunikací přes e-mail. Zkuste prosím
kontaktovat ubytování ještě prostřednictvím telefonu na tel.
+420 770 112 284.
Hezký den, Gabča. :)
Jana Krejčová
Dobrý den, měli bychom zájem od 1.2. – 6.2. 2020, ale máme malého
cistotneho Jorksirka, byl by možný pobyt s nim? 2 osoby
Slevomat.cz
Dobrý den, Jano :) bohužel u tohoto hotelu nejsou domácí zvířata
povolena, jak je uvedeno v nabídce v sekci „Příplatky“. Moc mě to
mrzí. Jistě si z naší nabídky vyberete jiný pobyt, kam budete moc svého
pejska vzít. Pěkný den Lukáš :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Děkuji za odpověď,lze ubytovat v terminu od 6. do 10.4.,pokoj pro dvě osoby? Ptám se nez zakoupil voucher.
Dobrý den, Jano :) Nejrychlejším způsobem, jak si ověřit dostupné termíny, je kontaktovat přímo poskytovatele na e-mailu info@alpenheart.at nebo na tel.+420 770 112 284 . Pěkný den :)