Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru si ověřte dostupnost telefonicky ve vámi vybraném termínu. Po zakoupení voucheru si co nejdříve rezervujte termín na tel. +36 309 890 609 nebo e‑mailem na adrese: galeriapanzio2019@gmail.com (komunikace je možná ve slovenštině, angličtině, němčině nebo maďarštině)
Online termíny: Zakoupením voucheru na konkrétní termín provedete zároveň závaznou rezervaci. Není třeba se informovat na recepci o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud máte s rezervací potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na pomoc@slevomat.cz
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 4 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 4 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den chtela bych si koupit 2 vouchery na 2 dvojlužkové pokoje od
11.9.do 14.9 mate volno a rezervace je po zaplacení automaticky děkuji
Penzión Galéria
Dobry den,
Mám volnú izbu na pozadovany termín.
Marta Rajdlová
Zdravím, jaký je aktuální stav se vstupem do termálů v souvislosti
s nákazou koronavirem? Nejsou lázně uzavřeny???
Děkuji za odpověď
Penzión Galéria
Dobry den,
V Madarsku este funguje vsetko zatial,nevieme o nejakych zatvorení.
Libuše
Dobrý den, co znamená celodenní vstup do termálů nebo 50% sleva ? Vstup
rozumím, ale 50% sleva je na co, na všechny vstupy nebo na něco jiného ?
Předem děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Libuše, první varianta balíčků je včetně vstupu do
termálů, v druhé variantě máte pouze 50% slevu na zakoupení celodenního
vstupného do termálů :) Pěkný den
Peter Šafránek
Existuje doprava do Sárváru a zpět?
Penzión Galéria
Dobry den,
Priama doprava do Sárvár neexistuje.
Vlado
Dobrý den, lze příikoupit polopenzi?
Díky
Penzión Galéria
Dobry den,
My máme len ranajky
Ctibor Duda
Dobrý den, při delším pobytu než 2 noci je v ceně rovněž jen jeden
celodenní vstup do lázní? Děkuji
Penzión Galéria
Dobry den, ked predlzite pobyt vcene vstupenka uz nie. Ked chcete od nás
viete to kupit na mieste
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den chtela bych si koupit 2 vouchery na 2 dvojlužkové pokoje od 11.9.do 14.9 mate volno a rezervace je po zaplacení automaticky děkuji
Dobry den,
Mám volnú izbu na pozadovany termín.