Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci také předem informujte, pokud se na pobyt chystáte se svými domácími mazlíčky.
Otevřené vouchery: Rezervaci proveďte v dostatečném předstihu na e‑mailu info@centrumhotel.cz nebo na tel. 603 505 557 – zároveň uveďte kód voucheru.
Dítě do 2,9 let s rodiči na lůžku a bez stravy: zdarma
Dítě od 3 do 10,9 let na přistýlce a s polopenzí: 500 Kč/noc
Osoba starší 11 let na přistýlce a s polopenzí: 700 Kč/noc
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 14 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 14 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den.Při objednávce poukazu jsem uvedla,že pojede jedna osoba a
dvanáctileté dítě.Bude mít dítě slevu?Děkuji.Pokorná
Slevomat.cz
Dobrý den Dagmar,
pokud jede pouze jedna dospělá osoba a jedno dítě, je nutné zaplatit plnou
cenu za voucher.
Hezký den, Gabča. :)
Martina J
Dobrý den, jak mám vytvořit objednávku bez rezervace termínu? Potřebuji
fakturu pro svého zaměstnavatele. Děkuji za odpověď.
Slevomat.cz
Dobrý den, Martino :) stačí zadat v nabídce variantu bez termínu.
Vystavení FKSP faktury se týká pouze českých hotelů. Vytvořte objednávku
na bankovní převod. Poté se obraťte na daného poskytovatele slevy
(například hotel či CK). Pošlete mu platební údaje, tedy číslo účtu,
částku a variabilní symbol dané objednávky spolu s fakturačními údaji
vaší firmy. Částka musí být na faktuře uvedena v českých korunách.
Kontaktní údaje na poskytovatele najdete vždy u dané nabídky v sekci
„Jak uplatnit“. Pěkný den Lukáš :)
Vladislava Zajíčková
DOBRÝ VEČER, CHTĚLA BYCH SE ZEPTAT,JESTLI NABÍZÍTE APARTMÁN SE DVĚMI
LOŽNICEMI TŘEBA I ZA PŘÍPLATEK DĚKUJI ZA ODPOVĚĎ
Hotel Centrum Harrachov
Dobrý den.
Apartmány nemáme v nabídce.
Děkujeme.
S pozdravem Centrum hotel Harrachov
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den.Při objednávce poukazu jsem uvedla,že pojede jedna osoba a dvanáctileté dítě.Bude mít dítě slevu?Děkuji.Pokorná
Dobrý den Dagmar,
pokud jede pouze jedna dospělá osoba a jedno dítě, je nutné zaplatit plnou cenu za voucher.
Hezký den, Gabča. :)