Otevřený voucher: Rezervace a ověření dostupných kapacit na tel. č. +421 948 621 314 nebo e‑mailem na penzionvtatrach@gmail.com
Při rezervaci zadejte kód voucheru.
Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit.)
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci je třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý den, chci se zeptat, zda dítě do 11,9 má zdarma lůžko i stravu
(tak je to psáno při rozkliknutí v košíku) nebo má zdarma pouze lůžko?
Děkuji Mitrenga
Villa Slnečnica ***
Dobry deň. Strava za dieťa sa dopláca podľa aktuálneho cenníka. Lôžko
je zdarma. Pozdravujem VS
Markéta Burešová
Dobrý den, děkuji za odpověď, ještě prosím o info, zda lze tedy
přijet s pejskem?
Villa Slnečnica ***
Dobry deň, áno môžte prist aj so psikom. Reštaurácia je však otvorená
len júl-september.
Markéta Burešová
A ještě by mě zajímalo, zda má každý pokoj vlastní koupelnu a
toaletu, to jsem se v nabídce nedocetla:-)
Slevomat.cz
Dobrý den, Markéto :) ano, pokoje jsou vybaveny vlastní koupelnou a
toaletou, jak je uvedeno i v popisu nabídky. Pěkný den Lukáš :)
Markéta Burešová
Dobrý den, zajímá mě, zda můžeme přijet s pejskem – jezevčík?
Může i do restaurace? Děkuji.
Villa Slnečnica ***
Dobry deň, záleží podľa rasy, malý a kľudný psík áno.
Villa Slnečnica ***
Dobry deň, záleží podľa rasy, malý a kľudný psík áno.
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chci se zeptat, zda dítě do 11,9 má zdarma lůžko i stravu (tak je to psáno při rozkliknutí v košíku) nebo má zdarma pouze lůžko? Děkuji Mitrenga
Dobry deň. Strava za dieťa sa dopláca podľa aktuálneho cenníka. Lôžko je zdarma. Pozdravujem VS