Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Veškeré další informace na tel. 737 061 016 (pouze od 9 do 18 hodin).
Při příjezdu volejte na recepční číslo 601 339 639!
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to výhradně přes zákaznickou podporu Slevomatu na: podpora@slevomat.cz či na telefonu: +420 222 745 354. Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobrý večer, chci se zeptat jestli máte volno od 11.3 do 13.3 a jestli
máte ještě volné apartmány Venuše a nebo Family? Děkuji za odpověd
Vladan Gryc
Dobrý den,
na aktuální obsazenost se můžete podívat přímo zde na Slevomatu
v on-line kalendáři, popř. na našich stránkách zde: http://www.palavske-apartmany.cz/rezervuj-hned.
Stačí zadat požadovaný termín a poté se Vám zobrazí dostupné
apartmány.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vladan Gryc
Jaroslav Jaroš
Dobrý den, je možné někam docházet na snídaně? Děkuji.
Vladan Gryc
Dobrý den, pane Jaroši,
snídaně si můžete po příjezdu domluvit např. v restauraci Bobule, která
je od apartmánů vzdálená cca 5 minut pěší chůzí.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vladan Gryc
Mirka
Dobrý den, bylo by možné vystavit fakturu na
zaměstnavatele. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Mirko,
pokud máte možnost čerpat příspěvek od zaměstnavatele, nejprve si vyberte
nabídku a objednejte si voucher bez termínu a jako způsob platby zvolte
bankovní převod. Od nás vám na e-mail přijdou platební údaje, které
spolu s fakturačními pošlete na hotel. Hotel vám vytvoří proforma fakturu
a váš zaměstnavatel ji uhradí. Bohužel ne všechny hotely proforma fakturu
vystaví, proto doporučuji nejprve kontaktovat daný hotel na e-mailu info@palavske-apartmany.cz
nebo na tel. +420 737 061 016. Hezký den, Gabriela.
Romana
Dobrý den,
je možné si rezervovat konkrétní apartmán?
Vladan Gryc
Dobrý den Romano,
pokud máte zájem o konkrétní apartmán, napište jeho název do poznámky a
v případě, že bude v daném termínu volný, přidělíme Vám ho.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Dominika
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, chci se zeptat jestli máte volno od 11.3 do 13.3 a jestli máte ještě volné apartmány Venuše a nebo Family? Děkuji za odpověd
Dobrý den,
na aktuální obsazenost se můžete podívat přímo zde na Slevomatu v on-line kalendáři, popř. na našich stránkách zde: http://www.palavske-apartmany.cz/rezervuj-hned. Stačí zadat požadovaný termín a poté se Vám zobrazí dostupné apartmány.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Vladan Gryc