Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na continentalreservation@zeinahotels.com nebo na tel. +36 18151000. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon.
Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás, zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
Rezervaci můžete 3 dny před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 3 dny před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den, pokud doplatim Deluxe pokoj, kolik mi nauctujete, prosím, za
přistýlku.dite 6 let. děkuji Jankuliak
Continental Hotel Budapest
Dear Petr Jankuliak,
Thank you for your kind email.
Please let me kindly inform you that in case of 3 persons we can accommodate
you in our Executive room. The room supplement would be 35 EUR/room/night and
the exta bed is 35 EUR/room/night.
For any further information or question please do not hesitate to contact
us.
Yours sincerely,
Reservation Team
Marta Dostálová
Dobrý den. V pokoji deluxe např., můžeme koupit přistýlku? jsme tři
holky a moc bychom chtěli tento hotel :-). M.
Continental Hotel Budapest
Dear Marta,
Thank you for your kind inquiry.
We cannot provide extra bed in Deluxe rooms, only in Executive or Suite
category.
For any further assistance, please do not hesitate to contact us.
Best regards,
Bianka Hojsza
Reservation Agent
Dušek T.
Dobrý den, voucher je platný pro dvě osoby?
Slevomat.cz
Dobrý den,
ano, voucher je platný pro 2 osoby.
Hezký den, Gabča. :)
Veronika Pintrova
Dobry den, rada bych voucher uplatnila v terminu 5.8. – 13.8.2020 ,ale
v tomto terminu se mi ukazuje,ze neni mozno koupit :(
Slevomat.cz
Dobrý den Veroniko,
je nám líto, ale v tomto termínu jsou již veškeré pokoje v hotelu
vyprodány.
Hezký den, Gabča. :)
Daniel Andelt
Dobrý den,
rád bych si nechal na pobyt vystavit fakturu na mého zaměstnavatele. Je to
možné?
Děkuji za odpověď, Daniel Andelt
Continental Hotel Budapest
Dear Mr. Andelt,
Thank you for you kind e-mail.
We cannot issue an invoice in advance.
Please send us your voucher number, and we can provide you a proof of
payment.
We look forward to your reply.
Best regards,
Reservation Team
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, pokud doplatim Deluxe pokoj, kolik mi nauctujete, prosím, za přistýlku.dite 6 let. děkuji Jankuliak
Dear Petr Jankuliak,
Thank you for your kind email.
Please let me kindly inform you that in case of 3 persons we can accommodate you in our Executive room. The room supplement would be 35 EUR/room/night and the exta bed is 35 EUR/room/night.
For any further information or question please do not hesitate to contact us.
Yours sincerely,
Reservation Team