Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Pobyt si rezervujte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu renospond@renospond.cz nebo na tel. +420 469 321 282 (v čase 8:00–20:00) – zároveň uveďte kód voucheru.
Dokoupení masáží a wellness služeb je možné, doporučujeme služby objednávat alespoň 14 dní před nástupem na pobyt.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 5 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 5 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý ve večer, jsme ubytovani v hotelu.. Upozorňoval jsem predajcu že
manželka je neurologicky pacient.. Bohužel jsme noc strávily v autě
jelikož se na postelych nedá spát… Procedury které ji pomůžou přes den
tak v noci když je spát tak jsou úplně nanic.. V hotelu nebyl nikdo s Kim
by se to dalo řešit.. Takže ve finále jsme platily za welness a spali
v autě..
Hotel Renospond
Dobrý den, v hotelu je ubytovaný personál. Stačilo jen zavolat na jedno
z uvedených čísel a určitě by se o vás personál rád postaral.
S pozdravem Sabina Shorná
Petra Horáková
Dobrý den, chtěla bych se zeptat proč u této nabídky nejdou uplatnit
kredity z pokladu, když se jedná o pobyt nad 1500 Kč a v týdnu, kdy je
Valentýn. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den, Petro. Pokoušela jsem se nyní za Vás objednávku této
nabídky vytvořit a kredity šly uplatnit v pořádku. Zkontrolujte, zda jste
přihlášena pod správnou e-mailovou adresou :) Pokud by situace trvala dále,
kontaktujte prosím naší zákaznickou péči na tel. 222 745 354 či
e-mailu podpora@slevomat.cz.
Pěkný den, Kristýna
Bora
Dobrý den,
měla bych zájem se u Vás ubytovat se 2 psíky (4,5 kg).
Bylo by to možné?
Děkuji za odpvoěď
Hotel Renospond
Dobrý den, určitě je možné ubytování s pejsky. Poplatek je
100,–Kč/dden/pejsek. Přeji hezký večer. Sabina Shorná
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý ve večer, jsme ubytovani v hotelu.. Upozorňoval jsem predajcu že manželka je neurologicky pacient.. Bohužel jsme noc strávily v autě jelikož se na postelych nedá spát… Procedury které ji pomůžou přes den tak v noci když je spát tak jsou úplně nanic.. V hotelu nebyl nikdo s Kim by se to dalo řešit.. Takže ve finále jsme platily za welness a spali v autě..
Dobrý den, v hotelu je ubytovaný personál. Stačilo jen zavolat na jedno z uvedených čísel a určitě by se o vás personál rád postaral. S pozdravem Sabina Shorná