Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
4* polské Krkonoše pro pár i rodinu: polopenze, wellness, sauny a aquapark
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Otevřené vouchery: Rezervace provádějte e‑mailem na rezerwacja.online@blue-mountain-resort.pl nebo na tel. +48 756 199 399. Při objednávce uveďte kód voucheru a kontaktní telefon. Rezervaci se doporučuje provést co nejdříve po obdržení voucheru.
- Pomoc při rezervaci: Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz
- Pobyt s domácím mazlíčkem uveďte při rezervaci.
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky.
- 1 dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
- Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc
- Pro malé hosty tu mají hřiště a dvě herny
- Na recepci si můžete půjčit vaničku, cestovní postýlku a jídelní židličku
- Domácí mazlíčci: 30 PLN/noc
- Wi-Fi zdarma
- Parkování: 30 PLN/den
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 14 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 14 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, jak mám vytvořit objednávku pro dva dospělý a dvě děti (3 roky a 4 roky). Dekuji
Dobrý den, Veroniko :) není problém děti zadat přímo při objednávce, včetně jejich věku. Nyní jsem vyzkoušel a vše by mělo fungovat. Pěkný den Lukáš :)
Mohu poprosit zda lze objednat rodinný pokoj../Apartmán .? 6noci od 19.6do 26.6 máme tři děti, 2roky spal by s námi v posteli, a 4a9let na přistýlkach? Děkuji…
Dobrý den Simono, bohužel není možné ubytovat 3 děti a 2 dospělé
v jednom pokoji.
Hezký den, Gabča. :)
Szanowna Pani,
niestety w tej chwili nie mamy jeszcze oferty SLEVOMAT na ten termin.
Dobrý den,je pro děti v dětském koutku zajištěn program s možností
hlídání?
Případně lze v hotelu hlídání připlatit?
Dobrý den, paní Pokorná :) v dětském koutku je k dispozici animační tým hotelu, který děti jistě zabaví a užijí si s ním spoustu zábavy. Pěkný den Lukáš :)
Dobry den,meli bysme zajem si koupit voucher v obdobi letních prazdnin a strávit tak ve Vasem resortu dovolenou . Budete přidávat vouchery na toto období? dekuji.
Dobrý den, Silvie :) prozatím takovou informaci nemáme. Můžete si ale nastavit upozornění na nové nabídky obchodníka, a tak Vám případná další akce neunikne. Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den
Chtěla bych koupit tři vouchery, tři pokoje, stejné datum pobytu, jaká je
obsazenost na březen? Je to reálné ? Děkuji Vám za odpověď
Dobrý den Lenko,
3 pokoje ve stejný termín jsou v březnu volné například 23. 3. –
25. 3. 2020. Tuto skutečnost zjistíte, pokud si otevřete vybranou variantu
a dáte Vybrat termín. Vyberete si konkrétní termín a poté v košíku
můžete změnit počet kusů voucherů na konkrétní termín. Pokud je
volných více pokojů než jeden, bude možné zvýšit počet voucherů
v košíku.
Hezký den, Gabča. :)
Dobry den , mohu se zeptat , jakou menou je zde nejlepsi platit?? Dekuji
Dobrý den, Jane :) Nejlepší je určitě vzít si nějaké zloté či platit kartou :) Pěkný den
dobrý den včera jsem objednal a zaplatil2 vouchery na pobyt ale nemohu je na emailu a ni nikde najít! email jakub.manych@seznam.cz děkuji za vyřízení
Dobrý den Jakube,
nepoužil jste jinou e-mailovou adresu? Na tuto adresu jste naposledy nakupoval
30. 9. 2019 pobyt v Polsku. Hezké svátky, Gabča. :)
Dobrý den ,
je možná návštěva s malým psem , kolik by byla cena za malého psa za noc
. Děkuji z odpověď. J.Frančeová
Dobrý den Jano,
domácí zvířata mají pobyt za 30 PLN/noc. Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den, chtěli bychom objednat pobyt 2 dospělé, jedno dítě 13 let a dceru 5let bych dala bez nároku na lůžko, že by spala s námi, jak ji doobednám polopenzi? Též mě to nepustí jí přiobjednat jen tu polopenzi 😊 poradíte? Děkuju
Dobrý den Petro, Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během
objednávky.
Podmínky hotele na ubytování dětí:
1 dítě do 3,9 let na lůžku s rodiči a s polopenzí: zdarma
Zapůjčení dětské postýlky: 20 PLN/noc. S přáním krásného dne
Janča :)
Pobyt pro 2 osoby a dvě děti (13 , 10 let). Nelze zadat při on-line rezervaci
Dobrý den,
pobyt pro 2 dospělé a 2 děti (10 a 13 let) není z kapacitních důvodů
možný. Na pokoj nelze přidat 2 přistýlky. Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, chtěla bych si rezervovat termín od 8. do 10. 5 2020.
Dobrý den, Vlasto. Pokud máte zájem o rezervaci termínu, je potřeba se obrátit přímo na hotel na tel. +48 75 619 93 99 či e-mailu rezerwacja@blue-mountain-resort.pl. Rezervace probíhá v cizím jazyce, pokud s ní máte potíže, rádi ji uděláme za vás. Zašlete nám název hotelu s preferovaným termínem na e‑mail pomoc@slevomat.cz. Pěkný den, Kristýna