Kadeřnické balíčky se střihem, barvou vč. výživné masky
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Dobrý den,
můžeme se zeptat, proč nejde zobrazit hodnocení u 1, 2 a 3 hvězdiček
u této nabídky? Zřejmě bylo deaktivováno nebo jinak
potlačeno, divné…
Dobrý den,
musíte si zadat – hodnocení všech akcí podniku. Hodnocení není nikterak
deaktivováno ani potlačeno!
Dobrý den, zahrnuje balíček i odbarvení vlasů? Mám od přírody
hnědé vlasy, které barvím na šedivou až bílou. Už to odrůstá a jsem
spíše blondýna. Chtěla bych je znovu bílé.
Děkuji za odpověď
Dobrý den,
odbarvení bohužel nezahrnuje.
Dobrý den, chtěla bych se zeptat jaké značky produktů používáte, zda je možné se objednat ve večerních hodinách (v 5 hodin večer), a zda je možné koupit balíček s barvením, ale vyměnit klasickou barvu pouze za přeliv. Předem děkuji za odpověď, Veronika
Dobrý den,
používám Expertiu, Bes, Lothmann.
A ostatní otázky – odpověď je ano.
Dobrý den, je možné se objednat na střih i ve večerních hodinách (kolem 18), popřípadě o víkendu? Děkuji mockrát
Dobrý den,
ano ve večerních hodinách je možnost, víkendy vyjímečně.
Je možné u vás platit v eurech?
Bohužel ne.
Dobrý den, platí nabídka střihu a barvy pro všechny délky vlasů? A je
možné vyměnit barvu za přeliv?
děkuji,
Johanna
Dobrý den,
ano platí, jen u velmi dlouhých nebo velmi hustých vlasů by byl doplatek za
barvu dle gramů spotřebované barvy navíc.
Ano zaměnit barvu za přeliv lze.
Dobrý den, jakou výživnou masku od jaké značky aplikujete?
Dobrý den, regenerační masky na vlasy od značky Lothmann a Seri.
No, podle negativních recenzí si nemyslím, že by všichni byli spokojeni, jak tvrdíte.
Můžete odpovědět prosím na mou otázku? Když jste nespokojená a byla jste u mě, tak mi sem napište přesně s čím a kdy jste u mě byla?
Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, jestli do je možné se do tohoto salonu objednat i k jiné kadeřnici? Minule jsem byla u kadernice Lenky a bohužel jsem s jejím výtvorem spokojená nebyla, proto zjišťuji, zda je možno zde využít i jiných kadeřnic. Děkuji.
Kdy jste u mě byla? A s čím konkrétně jste nebyla spokojená? Kdokoli
ode mě odchází vždy se ptám zda je vše v pořádku a nikdo neříkal, že
by nebyl spokojen.
K jiné kadeřnici samozřejmě můžete, ale né na tyto vouchery 😊
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Je to další finta ze strany Slevomatu? Po kliknutí na rating s hodnocením se potlačí hodnocení jiných akcí t.j. automaticky naskočí pouze hodnocení pro danou akci? Proč se po kliknutí na hvězdičku s hodnocením nezobrazí automaticky hodnocení pro všechny akce daného provozovatele? Naopak to samo skočí na hodnocení pouze pro danou nabídku, což dříve nebývalo… Takovýchto počinů ze strany Slevomatu už máme plné zuby…
Dobrý den, Káčo :) není žádný problém si v hodnocení zobrazit hodnocení všech akcí podniku, případně se podívat na každou akci zvlášť a to jednoduchou rozbalovací nabídkou v horní části. Hodnocení aktuální nabídky je dáno tím, že zákazníky primárně zajímá právě tato nabídka a její hodnocení. Ale jak říkám, není problém si zobrazit hodnocení všech nabídek provozovatele. Pěkný den Lukáš :)