Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
Otevřené vouchery: Před zakoupením voucheru je vhodné ověřit dostupnost ve vámi vybraném termínu na e‑mailu reservation@viajasna.sk nebo tel. +421 44 5591611 či. +421 904 318 042. Pomocí stejného kontaktu poté proveďte rezervaci.
Upozornění:
Apartmány i pokoje se nacházejí podle dostupnosti buď v hlavní budově apartmánového domu nebo ve vedlejší budově, která je vzdálená 10m od hlavní budovy.
Rodinné pokoje nebo apartmány se přidělují vzhledem k jejich aktuální dostupnosti. Apartmán na rozdíl od rodinného pokoje disponuje kuchyňkou. V případě, že máte zájem o apartmá, jeho dostupnost je třeba si předem ověřit přímo na recepci.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Upozornění: Děti do 15 let mohou navštívit wellness jen do 18 hod.
Domácí mazlíčci: 10 €/noc (pouze po dohodě s recepcí - povoleno je jen malé plemeno. Ubytovat se lze s pejskem pouze v pokojích Superior. Majitel nese odpovědnost za škody způsobené svým psem.)
Rezervaci můžete 10 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 10 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
v apartmánovom dome akceptujeme domáce zvieratá do 15 kg.
V tomto prípade je to teda v poriadku.
S pozdravom
Petra
Pavla Hodanova
Dobrý den,prosím, je možno uplatnit k uhrazení pobytu u vás Benefit
kartu..?Děkuji,Hodanovå
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň,
platba benefit kartou je možná jedine pri rezervácií priamo cez nás. Čo sa
týka platby benefit kartou zľavomatu musíte kontaktovať priamo zľavomat
S pozdravom Droppová
Micheala
Dobrý den, prosim o informaci ohledně apartmánů-pokud je pro 4 osoby,
jsou tam 4 postele nebo jen jedna manželská a 2 přistýlky? Děkuji za
odpověď.
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň, pokiaľ sa jedná o apartmány, tak áno v apartmáne sa
nachádza spálňa s manželskou posteľou, a rozkladací gauč, kde vieme
pripraviť plnohodnotnú pohodlnú prístelku.
S pozdravom
Nikola Belancová
Lukáš
Dobrý den,
chtěli bychom si rezervovat jeden apartmán a jeden dvoulůžkový pokoj. Dají
se rezervovat pokoje vedle sebe? Nebo alespoň v co největší blízkosti?
Děkuji za odpověď.
Apartmány Via Jasná
Dobrý deň, vyhovenie Vašej požiadavke záleží od obsadenosti
v termíne Vášho pobytu.
Nikola Belancová
Recepcia
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Čivava horská může taky?
Dobrý deň,
v apartmánovom dome akceptujeme domáce zvieratá do 15 kg.
V tomto prípade je to teda v poriadku.
S pozdravom
Petra