Top relaxace na Slovensku: pobyt pro rodiny i páry s polopenzí a wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace a ověření dostupných kapacit předem telefonicky +421 31 55 22 442, +421 917 61 61 61 nebo e‑mailem rezervacie@therma.sk
- Při rezervaci je nutné nahlásit kód voucheru.
- Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti, pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci je potřeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Upozornění: Počet pokojů s možností dětských přistýlek či postýlek je omezen. Před rezervací je potřeba ověřit si volné kapacity přímo v hotelu na čísle +421 917 616 161 (bez předchozího ověření nemusí být vaše rezervace ze strany hotelu akceptována a bude vám navržen jiný možný termín).
- V případě, že budete potřebovat vystavit doklad, tak je potřeba hotelu poskytnout fakturační údaje dopředu. U online termínů napište požadavek s údaji do poznámky a v případě otevřeného voucheru je sdělte při e‑mailové či telefonické komunikaci.
- 2 děti do 10,9 let – ubytování na dětské přistýlce nebo matraci na zemi, polopenze a vstup do wellness v doprovodu dospělé osoby zdarma.
- Dítě od 11 do 14,9 roku s nárokem na lůžko, stravu a wellness - 33 € / noc
- Počet pokojů s možností dětských přistýlek je omezen. Před rezervací si ověřte volné kapacity přímo v hotelu na tel. +421 917 616 161. Bez předchozího ověření nemusí být vaše rezervace ze strany hotelu akceptována a bude vám navržen jiný možný termín.
- Upozornění: Pobyt pro osoby nad 15 let není možný na přistýlce, je třeba si zakoupit další voucher.
- Domácí mazlíčci: 20 €/den
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, rádi bychom přijeli v termínu 3.-7. 8. 2020 a to v počtu 2 dospělí a 3 děti ve věku 14let, 12 let a 22 měsíců. Je tento termín ještě volný? A jak byste nám doporučili nakombinovat vouchery? Děkuji Ida K.
Pekný deň, termín je ešte voľný, ale do jednej izby sa nezmestíte.
Deti do 15 rokov majú nárok na prísteľku a 2-ročné dieťa na detskú
postieľku a toto všetko sa do izby nezmestí :-( Boli by ste tam veľmi
natlačený bez možnosti akéhokoľvek pohybu.
Možnosťou by bolo zakúpiť 2 vouchery pre 4 osoby a deti by boli
v samostatnej izbe hneď vedľa tej vašej.
Alena
Dobrý den. Chtěli bychom zakoupit voucher na 8 dní a 7 nocí v rodinném apartmánu. Máme dvě děti dcera 7 let a syn 17 let. Jak se bude platit sedmnáctiletý syn, to je nutné, aby se musel zakoupit další voucher? Děkuji Marika
Pekný deň Marika,
dieťa nad 15 rokov je rátané ako dospelá osoba a teda by mal mať
zakúpené služby ako dospelý.
Ubytovanie by bolo možné v dvoch izbách, kde by ste boli ako rodičia sami a
syn s dcérou tiež samostatne. Alebo dcéra s vami na detskej prísteľke a
syn sám na izbe.
Každopádne voucher pre 1 osobu nie je možné dokúpiť a služby pre syna by
ste doplatili priamo v hoteli.
Alena
Dobrý den, můžu objednat voucher pro 1 dospělou osobu a 1 dítě 13 let ?
Pekny den, voucher je mozne zakupit len pre 2 dospele osoby.
Alena
Dobrý den. Chci se zeptat zda máte volné pokoje s balkonem v termínu od 13.3 do 15.3. Prosím o pokoj 2 dospělé a 2 děti 7 roků a 10 roků. Předem děkuji za odpověď
Dobrý den, Martine :) V tuto chvíli vidím termín jako dostupný. Pokud máte zájem o určitý typ pokoje, je nejlepší cestou se obrátit přímo na hotel na tel. +421 917 616 161 či e-mailu rezervacie@therma.sk :) Pěkný den
Dobrý den, je kromě přistýlek možnost také ohrazené dětské postýlky pro dítě ve věku 7 měsíců? Děkuji
áno, detská postieľka je na požiadanie
Alena
Dobrý den, prosím, je možné si při online rezervaci pobytu rezervovat
pokoj s balkonem? Chtěli bychom pobyt 3–4 noci, 2 dospělí + čtyřleté
dítě.
Děkuji Martina
Pekný deň,
izby s balkónom nemajú možnosť detskej prísteľky.
Alena
Dobry den, chtěla bych si koupit balíček do Hotelu Therma na 2 noci 2× dospělí a jedno Dídě 3 roky a jsou k tomu i vstupy zdarma do Termálů?Nebo se musí zaplatit zvlášť na místě?
Dobrý den, Michaelo :) V ceně voucheru jsou vstupy pro Vás i pro dítě
do:
Bazénového světa (velký relaxační bazén s vířivkou a protiproudem,
tři klidové sedací bazény, Kneippův bazén pro nohy, chrlič na záda)
Nordsee Spa sauna & jacuzzi (velká finská sauna, infra sauna, parní
sauna, ruská sauna, tepidárium s vyhřívanými lehátky, 4 velké vnitřní
jacuzzi, rainforest)
Garden Spa (2 velké jacuzzi, venkovní sauna, v letních měsících
venkovní bazén)
Pěkný den Lukáš :)
Dobrý den,
prosím termíny v létě je zatím volný? A také kolik stupňů mají
všechny bazény.
Děkuji.
Lucka
Pekný deň, dostupnosť si môžete overiť cez online kalendár.
Aktuálna teplota vody v bazénoch je vždy vypísaná na info tabuli.
Alena
Dobrý den, máte volny pokoj pro 2 dospělé a dvě děti ( 8 a 10 let) v termínu 23.2– 27.2?
Dobrý den Miroslavo,
tento termín je aktuálně volný. Poradím, že je možné zakoupit voucher na
konkrétní termín, když dáte u varianty Zimní sezóna Vybrat termín.
Hezký den, Gabča. :)
Dobrý den.Je voda v bazénech termální či nikoliv? A jak daleko je to do Thermalparku? Děkuji.
pekný deň, voda je u nás klasická ohrievaná.
Termálne kúpalisko je od nás cca 5 minút autom.
Alena
Dobrý den, jaká je otvírací doba vstupu do wellness při zakoupení voucheru? Děkuji za odpověď
Pekný deň, wellness je otvorené denne od 09:00 do 22:00 + každú sobotu
je nočné kúpanie od 22:00 do 24:00 (len pre ubytovaných hostí)
Alena
Rádi bych se v hotelu ubytovali (2 osoby), ve všední dny v lednu 2020. Máme malého pejska westíka, 8 kg, dobře vychovaného. Jen ta sazba 20 EUR/den je ohromně vysoká. Můžeme dostat slevu? Jaký servis v uvedené ceně je?
pekny den, poplatok za psika je fixny.
Pobyt so psikom uvedte prosim do poznamky k rezervacii.
Alena
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den, mame druhý termín na Slovensku hotel Thermal Dunajská Streda 26.4.2020 až 29.4.2020.samozrejme asi těžko bude možné ho uplatnít dle dané situace ve světě všude jsou hranice ozavrene. Co s tim??!? Nebo to mam posonout někde jinde az to řeší komponentni osoba? Děkuji za odpověď Skalský Miroslav Ostrava. P. S. Píšu proto nebo k vam do slevomatu neni v lidskych silách se dovolat!!! tel. 725982606
Pekný deň pán Skalský,
ako som vám napísala v maily 07.04., slevomat by mal v najbližších dňoch „uvoľniť“ všetky online rezervácie ktoré sú do 30.06. čím sa stane voucher voľným a náhradný termín si bude môcť klient rezervovať následne priamo cez hotel.
Alena