Online termíny: Zakoupením voucheru je automaticky vytvořena závazná rezervace termínu, hotel již není třeba dále kontaktovat. V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si jeho dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru. Pobyt s domácím mazlíčkem si předem domluvte s recepcí.
Otevřené vouchery: Termín si domluvte co nejdříve po zakoupení voucheru na e‑mailu recepce@hotelsubterra.cz nebo na tel. +420 353 892 685. Při rezervaci uveďte kód voucheru.
Zadejte pobyt s dětmi již během objednávky: Pokud si během objednávky v košíku navolíte počet a věk dětí, automaticky se vypočítá cena za ně (nemají-li pobyt zdarma). V tomto případě je cena pobytu již konečná.
Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
Online termíny: Voucher na konkrétní termín nelze stornovat. Je možná pouze změna rezervace, a to nejpozději 7 dní předem. Při pozdější změně nebo nedostavení se na pobyt voucher bez náhrady propadá. Takový voucher nelze ani refundovat. Změna je možná maximálně jednou nebo po domluvě s recepcí. Pro změnu prosím kontaktujte zákaznické oddělení Slevomat.cz na e-mailu podpora@slevomat.cz či telefonu +420 222 745 354.
Otevřené vouchery: Voucher lze v rámci 14denní zákonné lhůty od zakoupení stornovat. Při zrušení rezervace či změně nejpozději 7 dní před domluveným termínem voucher zůstává v plné platnosti. Při zrušení rezervace či změně v kratší lhůtě voucher propadá v plné výši, takový voucher nelze refundovat. Změna je možná pouze jednou nebo po domluvě s recepcí.
Dobrý den,
dá se na večeři domluvit nějaká vegetariánská varianta prosím?
Slevomat.cz
Dobrý den, Moniko. Určitě to není problém, jen tuto skutečnost prosím
přidejte do poznámky při koupi voucheru a nahlaste ji i při příjezdu na
recepci. Pěkný den, Kristýna
Dagmar Šandová
Dobrý den, rádi bychom si rezervovali 3 lůžkový pokoj s přistýlkou
pro druhé dítě. V období 9–13.3.2020 . Jaká by byla cena a jak tedy
objednat. V hotelu nám bylo sděleno, že pokoj je volný a máme se dotázat
zde na Slevomatu. Děkuji
Slevomat.cz
Dobrý den Dagmar, vyberte si vhodnout variantu a poté klikněte na Vybrat
termín. Vyberete počet osob a věk dětí a objednáte na konkrétní termín.
Hezký den, Gabča. :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
dá se na večeři domluvit nějaká vegetariánská varianta prosím?
Dobrý den, Moniko. Určitě to není problém, jen tuto skutečnost prosím přidejte do poznámky při koupi voucheru a nahlaste ji i při příjezdu na recepci. Pěkný den, Kristýna