Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Dobry den chci se zeptat jestli mate jeste misto na silvestra,dve dospele
osoby,jedno dite tri a pul roku?Dekuji Paulusova
Slevomat.cz
Dobrý den Pavlíno, ohledně volných termínů a kapacit, kontaktujte
přímo hotelovou recepci na: info@holidayinn-zilina.sk
+421 415 050 120. S přáním krásného dne Janča :)
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den chci se zeptat jestli mate jeste misto na silvestra,dve dospele osoby,jedno dite tri a pul roku?Dekuji Paulusova
Dobrý den Pavlíno, ohledně volných termínů a kapacit, kontaktujte přímo hotelovou recepci na: info@holidayinn-zilina.sk
+421 415 050 120. S přáním krásného dne Janča :)