Původní nabídka už bohužel vypršela. Prohlédněte si její detail.
Relaxační pobyt v Piešťanech: polopenze, relaxační procedury i wellness
Zeptejte se nás na cokoliv k nabídce
Často se ptáte
- Otevřené vouchery: Rezervace a ověření dostupných kapacit co nejdříve po zakoupení voucheru telefonicky na +421 911 959 981 nebo e‑mailem na hotel@panoramahotel.sk
Při rezervaci je nutné nahlásit kód Voucheru. - Online termíny: Zakoupením voucheru provedete zároveň závaznou rezervaci. (Není třeba se informovat v hotelu o dostupnosti. Pro definitivní platnost vaší rezervace je třeba voucher uhradit).
- V případě, že budete potřebovat pokoj s přistýlkou, ověřte si její dostupnost telefonicky či e‑mailem před zakoupením voucheru.
- Recepci třeba zároveň předem informovat, pokud se na pobyt chystáte se svým domácím mazlíčkem.
- Check in / check out: 14:00 hod. / 10:00 hod. (Po dohodě s recepcí hotelu je možný dřívější check in i pozdější check out).
- Dětská postýlka je k dispozici na vyžádání zdarma
- Cena za děti se automaticky vypočítá v košíku během objednávky (pokud nemají pobyt zdarma). Pokud si tedy děti přidáte do rezervace během objednávky, je cena pobytu již konečná.
- Pozor, pokud informaci o pobytu s dětmi zadáte až do poznámky, doplatíte za ně na místě. V tomto případě je také potřeba ověřit si před zakoupením voucheru kapacitu hotelu.
- Domácí mazlíčci: 10 €/noc (po domluvě s recepcí)
- Wi-Fi zdarma
- Parkování zdarma
- Rezervaci můžete 7 dní před začátkem pobytu bezplatně změnit. Změnu termínu je možné provést pouze jednou, a to přes zákaznické rozhraní v "Moje nákupy". Pokud je cena za nový termín pobytu vyšší, je třeba cenový rozdíl doplatit.
- V případě změny rezervace méně než 7 dní před začátkem pobytu, nebo v případě, že se na pobyt nedostavíte, voucher propadá v plné výši bez nároku na refundaci.
- Pobyt s již rezervovaným termínem není možné stornovat ani refundovat.
- Pobyty bez termínu můžete stornovat v rámci zákonné 14denní lhůty, nebo po skončení platnosti voucheru refundovat podle platných pravidel.
Využijte body ze zaměstnaneckých programů. Na tuto nabídku můžete využít body těchto benefitních společností:
- Pluxee (Sodexo) – převést body
- Edenred – převést body
- Benefity.cz – převést body
- Benefit Plus – převést body
- Up – převést body
Jak funguje převod benefitních bodů?
Pobyt můžete uhradit z programu FKSP.
Postupujte následovně:
- Na této stránce si zvolíte částku, kterou chcete ze svého FKSP převést na poukaz ve Slevomatu.
- V objednávce uvedete fakturační údaje vašeho zaměstnavatele, na které vystavíme zálohovou fakturu i daňový doklad. Oboje pak předáte zaměstnavateli.
- Jakmile zaměstnavatel fakturu uhradí, dostanete obratem kód pro nahrání kreditů na váš účet ve Slevomatu. 100 kreditů = 100 Kč.
- Od té chvíle si můžete vybrat jakoukoliv naši nabídku z kategorie cestování a zaplatit ji nahranými kredity.
Dobrý den, na 4denní pobyt (3 noci) je kolikrát možné využít wellnes a masáže? Máme objednáno pro 2 osoby. Děkuji za odpověď.
Dobrý deň,
v cene každého voucheru je 1 x vstup do wellness a jedna procedúra pre
každú dospelú osobu.
Pekný deň hotel Panoráma
Dobrý den, měl bych zájem o "Relaxační pobyt (všední dny) pro dvě osoby na 8 dní, cena od 3990,– Kč. Prosím sdělte co je v ceně, případné cenové relace za služby, které je možné čerpat navíc. Děkuji a přeji pěkný den.
Dobrý deň v cene pobytu Vám ponúkame:
Ubytování
Ubytování ve vybraném typu pokoje pro zvolený počet osob
Strava: Polopenze Pro zvolený počet osob:
Snídaně formou bufetových stolů (7:00–10:00)
Večeře formou 4chodového menu (12:00–21:00) nebo formou bufetu (v čase
18:00–
21:00) ve stylové restauraci
Pobyt v Piešťanech s polopenzí, wellness a procedurami
2 dospělí | 3 dny (2 noci)
Koliba (forma večeře závisí na obsazenosti)
Pohár vína k večeři
Sladké posezení (káva nebo čaj, dezert, 15:00–17:00)
Wellness
1× 60min. privátní vstup do
wellness pro 2 osoby
finská a infra sauna
jacuzzi
ochlazovací bazén
láhev sektu a mísa ovoce
2× relaxační procedura pro
2 osoby dle výběru z těchto
možností:
20 min. klasická masáž, 20 min. relaxační aroma masáž, 20 min.
olejová anticelulitidní masáž, 20 min. reflexní masáž, 15 min.
švédská hřejivá masáž, 15 min. relaxační masáž hlavy a šíje,
20 min. rašelinový zábal, 20 min. peelingový zábal, 20 min. suchý
teplý zábal
Ostatní služby
Wi-Fi zdarma
Parkování zdarma
Služby môžeme doplniť o ďalšie masáže, alebo wellness nad rámec
pobytu, prípadne Vám vieme dohodnúť vstup do zrkadliska, alebo bahniska
priamo v kúpeľoch.
cena masáže naviac je 26,–€ / 60min., alebo 15,–€ / 30min
Ostatné služby / ako napr. požičovňa bicyklov si môžete pozrieť aj na
našej stránke www.panoramahotel.sk
cena, ktorú uvádzate je pre 2 osoby / 2 noci a každá ďalšia noc je
s príplatkom 50,–€
S radosťou Vás u nás privítame a v prípade ďalších otázok nás
neváhajte kontaktovať.
Pekný deň Hotel Panoráma
Dobrý den. Mám u vás v hotelu zaplacený voucher od
1.5–3.5.2020. Díky koronaviru a uzavření hranic tento termín padá.
Je možné sjednat nový termín nebo jak mám dále postupovat. Děkuji.
Dobrý den, Váš voucher má ještě dlouhou platnost až do 20.12.2020. Neměl by být tedy problém si s hotelem domluvit na novém termínu po uklidnění situace. Původní rezervace byla námi zrušena. Pěkný den, Lukáš :)
Dobrý den,
je možné na pobyt vystavit pro zaměstnavatele fakturu?
Děkuji za odpověď.
Dobrý deň, áno, systém slevomat po použití kupónu vygeneruje daňový
doklad o kúpe. Ten si stiahnete sami, alebo Vám ho vytlačíme pri odchode
z pobytu.
Hotel Panoráma
Dobrý den . Mám spousty dotazů :-)
Chci se zeptat jaký je rozdíl mezi přistýlkou a apartmánem.
. A manželka by preferovala spíš masérku než maséra. ( Pouze masérku )
Je možné tuto věc také nějak zajistit ? A poslední dotaz – 1×
60 min. privátní vstup do wellness pro 2 osoby To znamená, že budeme
využívat tyto prostory zcela samotní ?? Nerad bych se dočkal toho ,že se
nám tam bude tlačit nějaký další manželský pár do mezi nás do sauny
jak se nám již jednou stalo v ČR. Chceme mít diskretnost. Předem děkuji
za Váš čas .
Dobrý deň,
apartmán pozostáva z 2 izieb + predsieň / izba je jedna izba + predsieň /
a samozrejme
kúpeľňa. Masíruje masérka a niekedy podľa potreby príde aj masér.
Masérku na Vašu masáž zabezpečíme. Wellness je privátne, čiže budete
tam samozrejme sami.
Hotel Panoráma
Dobry den, jak vypada detske hriste a koutek? Nikde jsem nenasla fotky. Muzete poslat do mailu. Predem dekuji a preji hezky den, Kh
Dobrý den, Kamilo, po domluvě s hotelem Vám budou fotografie zaslány na Vaši emailovou adresu. :) Přeji hezký den, Karel
Dobrý den. Ať si zakoupíme 2 denní nebo 3 denní pobyt, vždy je 1h sauny na den nebo na pobyt? Všechny masáže provádí jeden masér/masérka nebo vždy specialista (dávám přednost masérkám)? Děkuji. Iva
Dobrý deň,
na každý pobyt / 2 dni aj 3 dni / je v cene 1 x vstup do wellness a
1 × 20 min procedúra
pre 1 osobu. Čiže ak pre 2 osoby, každá osoba má 1 × 20min procedúru.
Masáže prevádza
masérka a niekedy aj masér. Podrobnosti môžeme dohodnúť po príchode.
Tešíme sa na Vašu návštevu. Hotel Panoráma
Dobrý den,
je nějaké časové omezení, kdy je možné využít masáže a wellness
během dne?? Děkuji
Dobrý deň, wellness je časove neobmedzený, masáže začínajú
orientačne od 16.30 hod.
Hotel Panoráma
Dobrý den, chtěla bych se zeptat, zda je možné stravovat se v rámci polopenze bezlepkově, zvlášť, když by se jednalo o last minute (termín od 5.2 do 9.2
Dobrý deň,
samozrejme bezlepková strava, prípadne iné obmedzenie v strave Vám
zabezpečíme.
Stačí upozorniť pri príchode. Pekný deň Panoráma
Dobrý den.Měli bychom velký zájem o strávení dovolené u vás.Bohužel jezdíme vlakem a tak bych chtěla vědět jak se k vám dá dostat.Mapy mi ukazují skoro tři kilometry a to je pěšky dost daleko.prosím sdělte mi zda je možné se k vám dostat nějak jinak.děkuji.Krejčová
Dobrý deň. Najlepšie sa k nám zo stanice a s batožinou dostanete
taxíkom / cena od 2,5€/. Stoja priamo na stanici, ktorá je od centra mesta
vzdialená cca 3km. Z hotela Panoráma je centrum Piešťan vzdialené cca
15 min pešo.
Pekný deň.
Panoráma
Dobrý den,
chtěla bych se zeptat, zdali jsou na pokojích k dispozici župany.
Děkuji za odpověď. Adéla
Dobrý deň, župany sú k dispozícií na zapožičanie na recepcii za
poplatok 5,–€ na pobyt na osobu.
Hotel Panoráma
Dobrý den, měla bych zájem o pobyt pro tři osoby. Když ale když
rozkliknu nabídku, tak se objeví potom tohle: Wellness
1× 60 min. privátní vstup do wellness pro 2 osoby +
2× relaxační procedura pro 2 osoby dle výběru z těchto možností… Tak
bych se chtěla zeptat, jestli pobyt pro tři osoby je plnohodnotný
i s procedurami pro všechny.
Dobrý deň,
pobyt pre tretiu / prípadne štvrtú / osobu obsahuje všetky služby ako prvé
2 osoby.
Samozrejme aj vstup do wellness a procedúru podľa vlastného výberu.
Pekný deň Panoráma
Dobrý den,
v příplatcích píšete, že je možný domácí mazlíček po domluvě
s recepcí.
Jednalo by se o malého psa – Jorkšírský teriér. Je možné zvolit pak
pobyt i v apartmánu? Nebo je tu nějaké omezení? Děkuji.
Dobrý deň, cena za psa je 10,–€ na noc. Pobyt so psíkom môžete mať
v akejkoľvek izbe, nijako to neobmedzujeme. Budeme sa na Vás tešiť.
Panoráma
Dobrý den, káva a zákusek a sklenka vína je jen jednou nebo každý den ubytování? Fialová
Dobrý deň,
v cene pobytu je káva, dezert aj pohár vína každý deň ubytovania.
Pekný deň
Dotazy k této nabídce jsou již uzavřeny. Chcete-li nám poskytnout zpětnou vazbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý den,
je prosím možnost uschování vlastních kol?
děkuji
Dobrý deň,
samozrejme Vám uschováme vlastné bicykle, stačí oznámiť pri príchode.
pekný deň
Panoráma